Brazília az áruház-beruházások slágerpiaca
A Brazil Áruház Szövetség adatai szerint az elmúlt évben 390 milliárd forintnak megfelelő összeget fektettek be az iparág fejlesztésébe, idén a válság ellenére további 4 százalékos növekedésre számítanak.
Az új áruházak felépítése és megnyitása mellett a meglévő üzletek felújítása is kiemelt fontossággal bír. Az ágazat teljes árbevétele elérte a 16 ezer milliárd forintnak megfelelő összeget. A szövetség nyilvántartása szerint közel 73 ezer áruház található az országban. A három legnagyobb áruházlánc – a Carrefour, a Pao de Acucar és a Bretas – fedi le a teljes piac 38 százalékát – számol be róla a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >