Brazília az áruház-beruházások slágerpiaca
A Brazil Áruház Szövetség adatai szerint az elmúlt évben 390 milliárd forintnak megfelelő összeget fektettek be az iparág fejlesztésébe, idén a válság ellenére további 4 százalékos növekedésre számítanak.
Az új áruházak felépítése és megnyitása mellett a meglévő üzletek felújítása is kiemelt fontossággal bír. Az ágazat teljes árbevétele elérte a 16 ezer milliárd forintnak megfelelő összeget. A szövetség nyilvántartása szerint közel 73 ezer áruház található az országban. A három legnagyobb áruházlánc – a Carrefour, a Pao de Acucar és a Bretas – fedi le a teljes piac 38 százalékát – számol be róla a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >