Brazília az áruház-beruházások slágerpiaca
A Brazil Áruház Szövetség adatai szerint az elmúlt évben 390 milliárd forintnak megfelelő összeget fektettek be az iparág fejlesztésébe, idén a válság ellenére további 4 százalékos növekedésre számítanak.
Az új áruházak felépítése és megnyitása mellett a meglévő üzletek felújítása is kiemelt fontossággal bír. Az ágazat teljes árbevétele elérte a 16 ezer milliárd forintnak megfelelő összeget. A szövetség nyilvántartása szerint közel 73 ezer áruház található az országban. A három legnagyobb áruházlánc – a Carrefour, a Pao de Acucar és a Bretas – fedi le a teljes piac 38 százalékát – számol be róla a Penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >