Bravos re-launch
„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete annak 30 másodperces TV spotnak, amely a népszerű magyar kávé új pozicionálásához készült. Idén kívül-belül, ízeiben és csomagolásában is megújul a magyar Bravos kávé. Ezt egy átfogó image kampányon keresztül mutatja be a jelenlegi és leendő fogyasztóknak a márkatulajdonos Mocca Negra Zrt. A kampány része egy hamarosan megvalósuló fogyasztói promóció is. Az új pozicionáláshoz készült egy 30 másodperces TV spot is, amely kulisszatitkairól a márka képviselője és a kampány készítője, a People Group / 1080p reklámügynökség kreatív csapata mesélt.
Kovács Emese, marketing vezető:
Izgatottan vágtunk bele az új évbe, hiszen idén már 30. éve van jelen a magyar háztartásokban a Bravos kávé, ezért eljött az ideje, hogy új lendületet adjunk a márkánknak. Ennek egyik része, hogy 2020-ban három kívül-belül megújult, különböző karakterű pörkölt termékkel találkozhatnak a vásárlóink a boltok polcain. Másrészről pedig a kerek évfordulót egy átfogó integrált kampánnyal megtámogatott újra-pozicionálással ünnepeljük, melynek célja, hogy minden hazai otthonba eljusson a frissen, magyarországi üzemünkben pörkölt kávénk. ATL kampányunk image filmjében feltesszük a kérdést: „Te hogy iszod?” Úgy gondoljuk, hogy a 3 évtized alatt gyűjtött piaci és fogyasztói tapasztalatainkkal, maximális odafigyelésünkkel, szakmai felkészültségünkkel és fejlett technológiánkkal, valamint az új termékek bevezetésével a Bravos márka határozott választ tud adni a reklámban elhangzó kérdésre.
1080p kreatív igazgató a kampányról:
Mindig izgalmas számunkra magyar márkán dolgozni, ahol megismerhetjük a gyártót, a gyárat és a márka megálmodóit, akik őszintén hisznek a termékben, hiszen ez az életük és a hivatásuk. Így volt ez a Bravos esetében is. A közös munka eredménye a re-launch film, amiben a hazai Bravos kávé egy kedves kérdéssel szól a magyarokhoz, majd maguk a fogyasztók adnak erre választ. A filmben azt a gondolatot adtuk át, hogy már 30 éve a Bravos az egyetlen magyarországi kávéüzem, így pontosan ismeri a magyar ízlést. Az ismerős fogyasztói pillanatokat Hartung Attila rendezővel, illetve a FilmTeam közreműködésével keltettük életre. A csapat egy nagyon szerethető és mai atmoszférát varázsolt a márka köré.
Megbízó: Mocca Negra Zrt.
Marketing vezető: Kovács Emese
Kreatív ügynökség: People Group / 1080p
Kreatív igazgató: Nagyillés Amália
Stratégia: Szántó Zsófi, Hajdú Imre
Head of copy: Sós Dóra
Szövegíró: Simonyi Tamás
Művészeti vezető: Sarkadi-Tóth Ákos
Ügyfélkapcsolati vezető: Kovács Emese
Ügyfélkapcsolati manager: Hidvégi Anna
Média ügynökség: 1080p Media
Média vezető: Havasi Ági
Digitális divízióvezető: Tájnel Gábor
Senior kommunikációs tervező: Barna Éva
Média asszisztens: Cselényi Petra
Gyártó cég: FilmTeam
Rendező: Hartung Attila
Operatőr: Hartung Dávid
Producer: Iványi Petra
Sajtókapcsolat: Jani Kinga
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >