Bravos re-launch

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 02. 25. 11:27

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete annak 30 másodperces TV spotnak, amely a népszerű magyar kávé új pozicionálásához készült. Idén kívül-belül, ízeiben és csomagolásában is megújul a magyar Bravos kávé. Ezt egy átfogó image kampányon keresztül mutatja be a jelenlegi és leendő fogyasztóknak a márkatulajdonos Mocca Negra Zrt. A kampány része egy hamarosan megvalósuló fogyasztói promóció is. Az új pozicionáláshoz készült egy 30 másodperces TV spot is, amely kulisszatitkairól a márka képviselője és a kampány készítője, a People Group / 1080p reklámügynökség kreatív csapata mesélt.

Kovács Emese, marketing vezető:

Izgatottan vágtunk bele az új évbe, hiszen idén már 30. éve van jelen a magyar háztartásokban a Bravos kávé, ezért eljött az ideje, hogy új lendületet adjunk a márkánknak. Ennek egyik része, hogy 2020-ban három kívül-belül megújult, különböző karakterű pörkölt termékkel találkozhatnak a vásárlóink a boltok polcain. Másrészről pedig a kerek évfordulót egy átfogó integrált kampánnyal megtámogatott újra-pozicionálással ünnepeljük, melynek célja, hogy minden hazai otthonba eljusson a frissen, magyarországi üzemünkben pörkölt kávénk. ATL kampányunk image filmjében feltesszük a kérdést: „Te hogy iszod?” Úgy gondoljuk, hogy a 3 évtized alatt gyűjtött piaci és fogyasztói tapasztalatainkkal, maximális odafigyelésünkkel, szakmai felkészültségünkkel és fejlett technológiánkkal, valamint az új termékek bevezetésével a Bravos márka határozott választ tud adni a reklámban elhangzó kérdésre.

1080p kreatív igazgató a kampányról:

Mindig izgalmas számunkra magyar márkán dolgozni, ahol megismerhetjük a gyártót, a gyárat és a márka megálmodóit, akik őszintén hisznek a termékben, hiszen ez az életük és a hivatásuk. Így volt ez a Bravos esetében is. A közös munka eredménye a re-launch film, amiben a hazai Bravos kávé egy kedves kérdéssel szól a magyarokhoz, majd maguk a fogyasztók adnak erre választ. A filmben azt a gondolatot adtuk át, hogy már 30 éve a Bravos az egyetlen magyarországi kávéüzem, így pontosan ismeri a magyar ízlést. Az ismerős fogyasztói pillanatokat Hartung Attila rendezővel, illetve a FilmTeam közreműködésével keltettük életre. A csapat egy nagyon szerethető és mai atmoszférát varázsolt a márka köré.

Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Marketing vezető: Kovács Emese

Kreatív ügynökség: People Group / 1080p

Kreatív igazgató: Nagyillés Amália

Stratégia: Szántó Zsófi, Hajdú Imre

Head of copy: Sós Dóra

Szövegíró: Simonyi Tamás

Művészeti vezető: Sarkadi-Tóth Ákos

Ügyfélkapcsolati vezető: Kovács Emese

Ügyfélkapcsolati manager: Hidvégi Anna

Média ügynökség: 1080p Media

Média vezető: Havasi Ági

Digitális divízióvezető: Tájnel Gábor

Senior kommunikációs tervező: Barna Éva

Média asszisztens: Cselényi Petra

Gyártó cég: FilmTeam

Rendező: Hartung Attila

Operatőr: Hartung Dávid

Producer: Iványi Petra

Sajtókapcsolat: Jani Kinga

 

Kapcsolódó cikkeink