A Bravos 2017-ben sem áll meg a termékfejlesztésben
A Mocca Negra Zrt., ahogyan az előző években, úgy idén is nagy figyelmet fordít a vásárlók igényeire és a trendekre. A három éve elindított megújulási hullám idén és jövőre sem áll meg, a Bravos márka célja továbbra is a márkaérték növelése és a minőségi fejlesztés. Ehhez kapcsolódóan folyamatosan új kiszerelésekben, megújult külsővel magasabb minőségű Bravos kávék kerülnek az áruházak polcaira.
A Mocca Negra Zrt. egy új top kategóriás termékcsaládot mutat be a piacon, a Bravos Premium kávét. A cég a 250 g-os őrölt változat mellett megalkotta a Premium 1000 g-os kiszerelésű pörkölt szemes kávét. Ez a termék a legmagasabb vásárlói igényeket elégíti ki, hiszen 100%-ban arabica kávé felhasználásával készült, mely Dél-Amerika legnemesebb termőterületeiről származik.
A Bravos 3in1 termékcsaládja is jelentős változáson ment keresztül, mivel ősztől új külsővel, többféle kiszerelésben és fejlesztett minőséggel találkozhatnak vásárlók. A hagyományos 10 darabos kiszerelés és a sikercsomagolásnak számító műanyag dobozos kiszerelés nem változott, de ezek mellett megjelent a 20+4 darabos promóciós termék is. Mindegyik kiszerelés új dizájnt és harmonikusabb beltartalmat kapott.
A tavalyi évben bevezetett Bravos Classic 100 g-os és 200 g-os instant kávéink mellett újdonságként érkezik az 50 g-os Bravos Classic instant kávé is, amelynek „utántöltő tasakos” kiszerelését kifejezetten a vásárlói visszajelzések figyelembevételével fejlesztettük ki. A visszazárható tasakos, kis kiszerelésű termék elsősorban a kisebb kereskedelmi egységek igényeit szolgálja ki. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte növekedett az emulgeálószerek használata
A 2020-as adatokhoz képest 2021-ben világszerte nőtt az élelmiszerek és…
Tovább olvasom >A virtuális az új valóság
Az a sebesség, amely a ma retailereinek fejlődését vagy legalábbis…
Tovább olvasom >Magyarország 1,6 százalékról 2030-ra 3 százalékra növeli a kutatás-fejlesztésre és innovációra szánt forrásokat
Magyarország a jelenlegi GDP-arányos 1,6 százalékról 2030-ra 3 százalékra növeli…
Tovább olvasom >További cikkeink
A párizsi SIAL újra megnyitja kapuit!
Az folyamatos változások, újabb és újabb innovációs megoldások valamint a…
Tovább olvasom >Érzelmek mozgatják a promóciókat is
A Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2022” konferencián a…
Tovább olvasom >Tavaly is jó szomszéd volt a Coop
Minden nehézség dacára a Coop Csoport 2021-ben is megtalálta az…
Tovább olvasom >