A Bravos 2017-ben sem áll meg a termékfejlesztésben
A Mocca Negra Zrt., ahogyan az előző években, úgy idén is nagy figyelmet fordít a vásárlók igényeire és a trendekre. A három éve elindított megújulási hullám idén és jövőre sem áll meg, a Bravos márka célja továbbra is a márkaérték növelése és a minőségi fejlesztés. Ehhez kapcsolódóan folyamatosan új kiszerelésekben, megújult külsővel magasabb minőségű Bravos kávék kerülnek az áruházak polcaira.
A Mocca Negra Zrt. egy új top kategóriás termékcsaládot mutat be a piacon, a Bravos Premium kávét. A cég a 250 g-os őrölt változat mellett megalkotta a Premium 1000 g-os kiszerelésű pörkölt szemes kávét. Ez a termék a legmagasabb vásárlói igényeket elégíti ki, hiszen 100%-ban arabica kávé felhasználásával készült, mely Dél-Amerika legnemesebb termőterületeiről származik.
A Bravos 3in1 termékcsaládja is jelentős változáson ment keresztül, mivel ősztől új külsővel, többféle kiszerelésben és fejlesztett minőséggel találkozhatnak vásárlók. A hagyományos 10 darabos kiszerelés és a sikercsomagolásnak számító műanyag dobozos kiszerelés nem változott, de ezek mellett megjelent a 20+4 darabos promóciós termék is. Mindegyik kiszerelés új dizájnt és harmonikusabb beltartalmat kapott.
A tavalyi évben bevezetett Bravos Classic 100 g-os és 200 g-os instant kávéink mellett újdonságként érkezik az 50 g-os Bravos Classic instant kávé is, amelynek „utántöltő tasakos” kiszerelését kifejezetten a vásárlói visszajelzések figyelembevételével fejlesztettük ki. A visszazárható tasakos, kis kiszerelésű termék elsősorban a kisebb kereskedelmi egységek igényeit szolgálja ki. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >