A Bravos 2017-ben sem áll meg a termékfejlesztésben
A Mocca Negra Zrt., ahogyan az előző években, úgy idén is nagy figyelmet fordít a vásárlók igényeire és a trendekre. A három éve elindított megújulási hullám idén és jövőre sem áll meg, a Bravos márka célja továbbra is a márkaérték növelése és a minőségi fejlesztés. Ehhez kapcsolódóan folyamatosan új kiszerelésekben, megújult külsővel magasabb minőségű Bravos kávék kerülnek az áruházak polcaira.
A Mocca Negra Zrt. egy új top kategóriás termékcsaládot mutat be a piacon, a Bravos Premium kávét. A cég a 250 g-os őrölt változat mellett megalkotta a Premium 1000 g-os kiszerelésű pörkölt szemes kávét. Ez a termék a legmagasabb vásárlói igényeket elégíti ki, hiszen 100%-ban arabica kávé felhasználásával készült, mely Dél-Amerika legnemesebb termőterületeiről származik.
A Bravos 3in1 termékcsaládja is jelentős változáson ment keresztül, mivel ősztől új külsővel, többféle kiszerelésben és fejlesztett minőséggel találkozhatnak vásárlók. A hagyományos 10 darabos kiszerelés és a sikercsomagolásnak számító műanyag dobozos kiszerelés nem változott, de ezek mellett megjelent a 20+4 darabos promóciós termék is. Mindegyik kiszerelés új dizájnt és harmonikusabb beltartalmat kapott.
A tavalyi évben bevezetett Bravos Classic 100 g-os és 200 g-os instant kávéink mellett újdonságként érkezik az 50 g-os Bravos Classic instant kávé is, amelynek „utántöltő tasakos” kiszerelését kifejezetten a vásárlói visszajelzések figyelembevételével fejlesztettük ki. A visszazárható tasakos, kis kiszerelésű termék elsősorban a kisebb kereskedelmi egységek igényeit szolgálja ki. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Unicum, Unicum Szilva, Unicum Barista díszdobozban
Unicum/Unicum Szilva/Unicum Barista 0,7 l díszdobozban 2 minitermékkel Unicum/Unicum Szilva/Unicum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >