Brau Beviale 2016: „Az asztal megterítve”
A NürnbergMesse Bécsben szervezett sajtókonferenciáján részletes tájékoztatást hallhattunk az idén az italgazdaság november 8-a és 10-e között sorra kerülő, legjelentősebb, beruházási javakat bemutató szakvásáráról. Az italgyártás folyamatlánca mentén összeállított kínálatban értékes nyersanyagokat, csúcstechnológiákat, hatékony logisztikai megoldásokat, valamint kreatív marketingötleteket egyaránt találhatunk.
Tavaly közel 1083 kiállító és 37 200 látogató érkezett, mindenekelőtt Németországból (több mint 600), Olaszországból, Nagy-Britanniából, Csehországból, Hollandiából, Ausztriából, Belgiumból és Svájcból. A kiállítók 97%-a elégedett volt vásári részvételének eredményével.
– Idén újra nagy lendülettel veszi kezdetét
a rendezvény – ígéri Andrea Kalrait szervező. –
A bevált programokkal természetesen az idén is találkozhatnak az érdeklődők a Brau Bevialén, amiként az ötletekkel is, és nemcsak a sörrel kapcsolatban, mivel a boroktól és égetett szeszes italoktól egészen a folyékony tejtermékekig számtalan élmény várja az innovatív, kreatív italipar szereplőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >