Brau Beviale 2011: Ágazati találkozó többletértékkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 05. 12:18

November második hetében szerdától péntekig – az európai italgyártók szakmai világa sokadszorra jelöli be ezt az időpontot a naptárakban: a Brau Beviale 2011. november 9. és 11. között, a Nürnbergi Vásárközpontban. Az ágazat számára rendezett, ebben az évben világszerte a legfontosabbnak számító beruházási javak vásárán több mint 1300 kiállító a várt 32000 látogatónak mutatja be a jó minőségű ital-alapanyagokat, innovatív technológiákat, hatékony logisztikát és sziporkázó marketing-ötleteket magában foglaló, átfogó kínálatot.

Kiállítók: a törzsvendégek és új látogatók keresett keveréke
A 2010. évi vásár befejeződésével a kiállító vállalatok 87%-a számára világos volt: a Brau Beviale 2011 vásáron ismét velünk tartanak. Nem csoda, hiszen 93 százalékuk új üzleti kapcsolatokat tudott kötni, 89 százalékuk pedig a számos kapcsolat alapján jelentős vásár utáni üzletkötésekre számított. A professzionális bemutatóból és személyes találkozóból álló, közkedvelt vásárcsomag ebben az évben is többek között áttekinthető vásár-befektetéssel, a mind a témákat, mind az időt tekintve sűrű három vásárnap nagy hatékonyságával, átfogó kínálattal, a döntéshozókkal való intenzív, személyes párbeszéddel, ideális időponttal, stb. vonzza a látogatókat.

A kiállítói oldalról sokkal több mint 40 nemzet képviselteti magát, mindenekelőtt németországi, olaszországi, nagy-britanniai, ausztriai, hollandiai, svájci, franciaországi és belgiumi cégek. A kínálat súlypontja az egész technológia az italok gyártására, palackozására és csomagolására szolgáló gépekkel és berendezésekkel, az üzemek és laborok technikai felszerelései, valamint az energiatechnikai berendezések. A kiállítók mintegy fele ide sorolható. Emellett az italgyártás nyersanyagai a Brau Beviale vásár fontos részét képezik. A kiállítók nemzetközi színtéren tevékenykedő komló-kereskedőházak, valamint alkoholmentes italok alapanyagait és esszenciáit előállító gyártók. Mindenekelőtt a nyugat-európai italpiacok nagy telítettségi foka találékonnyá tesz: a marketing kínálati terület számos új koncepciót és piaci értékesítési ötletet kínál a reklámozáshoz és az értékesítés ösztönzéséhez. A logisztika szegmensben haszongépjárművek vezető európai gyártói kínálnak igényre szabott megoldásokat az italszállítás és italforgalmazás számára.

A Brau Beviale vásáron az italgyártó ágazat nemzetközi nagy nevei éppúgy otthon vannak, mint a most indulók. Az elmúlt évben 28 fiatal, innovatív cég alkotta itt a 2010-es vásári évben az egész Németországban legnagyobb, a Szövetségi Gazdasági és Technológiai Minisztérium által támogatott közös standot. 2011-ben is külön területen mutatják be a fiatal cégek új ötleteiket.

PETpoint: Koncentrált PET-kompetencia a 2-es csarnokban
Újdonság 2011-ben: Az italgazdaság két vezető vására, a müncheni drinktec és a Brau Beviale együttműködik a PET területen. Ennek szakmai háttere az ezen a területen megfigyelhető szokatlanul gyors innovációs ciklus. A PETpoint, a drinktec PET-szegmense ezért 2011-től a nürnbergi Brau Beviale vásáron is képviselteti magát – nyersanyagokkal, előforma-gyártással, PET-palack gyártóberendezésekkel, palackozó berendezésekkel, kupakgyártó berendezésekkel, címkézéssel, újrahasznosítással és tartozékokkal.

Különkiállítások – a plusz információ
A „Korszerű csomagolás“ tematikus pavilon két központi részében csomagolóanyagoknál alkalmazott új és továbbfejlesztéseket, emellett pedig innovatív technológiai megoldásokat mutat be. Az „Energia & víz” tematikus pavilon középpontjában, amelyet a müncheni Műszaki Egyetem Weihenstephan Competence Pool-jával közösen alakítanak ki, a regeneratív energiák, a racionális energiaátalakítás, a blokk-hőerőművek, a contracting, a fertőtlenítés, a víznyerés, -elemzés és előkészítés áll. Mind a három vásárnapon a kiállítói szakmai fórumon 20 perces időközökben lezajló rövid előadások mélyítik el a standokon látottakat. Alternatív koncepciók. Intelligens megoldások. Innovatív fejlesztések – így szól a nemzetközileg meghirdetett Német Csomagolási Díj 2011 mottója. A dvi Német Csomagolási Intézet a vásár első napján adja át a neves kitüntetést a jövőbemutató csomagolási ötletekért. Az European Beer Star Award résztvevőinek száma ezúttal vajon eléri az ezret? A közkedvelt nemzetközi sörversenyt 2004-ben a Private Brauereien Bayern, a vásár szponzora, a német és az európai csúcsszövetség közösen hívta életre. Az elmúlt évben a világ minden tájáról származó 955-féle sört bíztak a zsűri kritikai ítéletére. Az áhított díjakat a vásár második napján adják át.

Látogatók: érdeklődők és beruházásra készek
A Brau Beviale 2010 több mint 32000 szakmai látogatója az európai italgazdaság műszaki és kereskedelmi vezetői közül származott. 30%-ot meghaladó, jóval több vásárlátogató érkezett külföldről, mindenekelőtt Olaszországból, Ausztriából, Hollandiából, Svájcból, Nagy-Britanniából és Észak-Írországból, Dániából, Franciaországból, Csehországból és Kelet-Közép- és Kelet-Európa többi országából. A kiállítók több mint háromnegyede a sörfőzdékből vonzotta a látogatókat, 42%-a (többszörös válaszadók) az üdítőital-gyártók érdeklődésének örült, őket az ásványvíz-palackozók (37%) és a gyümölcslé-gyártók (34%) követték.

Kapcsolódó cikkeink