Brau Beviale 2010: Inni mindig fognak – de mit?

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 04. 16. 00:03

November 10. és 12. között közel 1400, italipari nyersanyagokat, technológiát, logisztikát és értékesítési ötleteket bemutató kiállító talál rá kb. 34000 potenciális ügyfélre a nürnbergi Brau Beviale rendezvényen.

A Brau Beviale az üzletág idei legjelentősebb világméretű beruházási javainak vására.
Ekként visszatükrözi a nemzetközi italpiacok fejlődését is. Legjobb példa a European Beer Star Award, ami 2010-ben hetedik alkalommal kerül adományozásra.
A bajor magánsörfőzdékkel, a vásár eszmei támogatóival, a német és európai csúcsszervezettel közösen életre hívott csillag évről-évre fényesebben ragyog. Legutóbb 30 országból 836 sör vett részt.
Inni mindig fognak – ez olyan tény, ami a nehéz időkben is megnyugtatóan hat az italipari üzletágra. A javasolt folyadékmennyiség napi 1,5 l, mondja a Német Táplálkozástudományi Társaság. Nyáron, illetve a déli országokban ez már akár három liter, vagy több is lehet. A magasabb folyadékigény önmagában azonban sajnos még sokáig nem jelent súrlódásmentes üzleteket az európai italüzletágon belül. Arról van szó, hogy a fogyasztókat meg kell győzni egy bizonyos italkategóriáról, és végezetül a saját márkáról. A Nyugat-Európához, Észak-Amerikához és Ausztráliához hasonló telített piacokon a folyadékszükséglet 66 %-át palackozott italokkal fedezik. Ezzel szemben a Kelet-Európához és Latin-Amerikához hasonló fejlődő piacokon alig 22 %, az Ázsiához, Közép-Kelethez és Afrikához hasonló, még fejlesztendő italpiacokon pedig csak 10 % körüli (Euromonitor International).




Kapcsolódó cikkeink