Brandfestival 2010: az új gazdaság jegyében

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 09. 27. 00:03

Stratégiai váltóponthoz érkezett a kommunikációs- és marketingszakma, s hogy miképpen újulhat meg az ágazat, ez lesz a kulcstémája az idei Brandfestivalnak.

Idén tizedik alkalommal rendezik meg Budapesten október 21-én a Brandfestival 2010 című rendezvényt, amely a "New economy" alapgondolata köré szerveződik  – ismertette Berkes Péter, a rendezvény szakmai igazgatója.  Aczél László, a Young & Rubican ügyvezető igazgatója szerint úgy állították össze a programot, hogy abban kerüljék a már mindenki által unt, válságon való siránkozást, de abban is újítanak, hogy párbeszédet szeretnének a konferencia részvevői között.
Hoffmann Márta, a Research International Hoffmann stratégiai igazgatója azt emelte ki, hogy meglátása szerint stratégiai inflexiós ponthoz érkezett a kommunikációs és marketing szakma, amelynek muszáj követnie a gazdaságban, társadalomban végbemenő fordulatot. A konferencián szintén témavezető Spielmann Katalin, a Coca-Cola Hungary médiaigazgatója szerint izgalmas témának ígérkezik, hogy a cégek milyen szempontok alapján építik fel médiaköltségvetésüket, s reklámköltéseikben miért ragaszkodnak még mindig a televíziós hirdetésekhez. Ehhez kapcsolódott Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezető igazgatójának mondandója is, aki azt a témát feszegette, hogy a fogyasztók, a termékgyártók, és hirdetéseket készítők között hogyan lehet interaktív kapcsolatot létesíteni, vagyis, hogy a cégek reklámüzenetei ne a vakvilágba menjenek – írja az Origo.




Kapcsolódó cikkeink