Brandfestival 2010: az új gazdaság jegyében
Stratégiai váltóponthoz érkezett a kommunikációs- és marketingszakma, s hogy miképpen újulhat meg az ágazat, ez lesz a kulcstémája az idei Brandfestivalnak.
Idén tizedik alkalommal rendezik meg Budapesten október 21-én a Brandfestival 2010 című rendezvényt, amely a "New economy" alapgondolata köré szerveződik – ismertette Berkes Péter, a rendezvény szakmai igazgatója. Aczél László, a Young & Rubican ügyvezető igazgatója szerint úgy állították össze a programot, hogy abban kerüljék a már mindenki által unt, válságon való siránkozást, de abban is újítanak, hogy párbeszédet szeretnének a konferencia részvevői között.
Hoffmann Márta, a Research International Hoffmann stratégiai igazgatója azt emelte ki, hogy meglátása szerint stratégiai inflexiós ponthoz érkezett a kommunikációs és marketing szakma, amelynek muszáj követnie a gazdaságban, társadalomban végbemenő fordulatot. A konferencián szintén témavezető Spielmann Katalin, a Coca-Cola Hungary médiaigazgatója szerint izgalmas témának ígérkezik, hogy a cégek milyen szempontok alapján építik fel médiaköltségvetésüket, s reklámköltéseikben miért ragaszkodnak még mindig a televíziós hirdetésekhez. Ehhez kapcsolódott Kovács Tamás, az Opel Hungary ügyvezető igazgatójának mondandója is, aki azt a témát feszegette, hogy a fogyasztók, a termékgyártók, és hirdetéseket készítők között hogyan lehet interaktív kapcsolatot létesíteni, vagyis, hogy a cégek reklámüzenetei ne a vakvilágba menjenek – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >