Brand Foodprint: élen a Coca-Cola
A Kantar Worldpanel Brand Foodprint nevű jelentése szerint 2012 után tavaly ismét a Coca-Cola lett a legnépszerűbb FMCG-márka – írja a foodbev.com.
Az üdítőital-gyártót 2013-ban közel 5,8 milliárd alkalommal választották a vásárlók, 120 millióval többen, mint 2012-ben. a növekedés elsősorban a közép-amerikai, kolumbiai, németországi, írországi, mexikói, oroszországi és thaiföldi eladásoknak tudható be.
Íme, az italmárkák TOP 10-es listája, a vállalat nevével és a választások számával:
1. Coca-Cola (5788 millió)
2. Nescafé (2173 millió)
3. Pepsi (1926 millió)
4. Sprite (891 millió)
5. Tang (888 millió)
6. Milo (793 millió)
7. Fanta (749 millió)
8. Minute Maid (714 millió)
9. Lipton (552 millió)
10. Gatorade (540 millió).
A Brand Footprint az ételek és az italok, illetve az egészség- és szépségápolási, továbbá a háztartási termékek körében, a világ 35 országában vizsgálja a termékeladásokat.
A jelentésben a világ legnépszerűbb FMCG-brandjeinek nyertes stratégiájáról is olvashatunk, továbbá sor kerül a legfontosabb gyártói és fogyasztói trendek ismertetésére is.
(Kantar Worldpanel, Shaun Weston, foodbev.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >