Brand Foodprint: élen a Coca-Cola
A Kantar Worldpanel Brand Foodprint nevű jelentése szerint 2012 után tavaly ismét a Coca-Cola lett a legnépszerűbb FMCG-márka – írja a foodbev.com.
Az üdítőital-gyártót 2013-ban közel 5,8 milliárd alkalommal választották a vásárlók, 120 millióval többen, mint 2012-ben. a növekedés elsősorban a közép-amerikai, kolumbiai, németországi, írországi, mexikói, oroszországi és thaiföldi eladásoknak tudható be.
Íme, az italmárkák TOP 10-es listája, a vállalat nevével és a választások számával:
1. Coca-Cola (5788 millió)
2. Nescafé (2173 millió)
3. Pepsi (1926 millió)
4. Sprite (891 millió)
5. Tang (888 millió)
6. Milo (793 millió)
7. Fanta (749 millió)
8. Minute Maid (714 millió)
9. Lipton (552 millió)
10. Gatorade (540 millió).
A Brand Footprint az ételek és az italok, illetve az egészség- és szépségápolási, továbbá a háztartási termékek körében, a világ 35 országában vizsgálja a termékeladásokat.
A jelentésben a világ legnépszerűbb FMCG-brandjeinek nyertes stratégiájáról is olvashatunk, továbbá sor kerül a legfontosabb gyártói és fogyasztói trendek ismertetésére is.
(Kantar Worldpanel, Shaun Weston, foodbev.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >