Brand Foodprint: élen a Coca-Cola
A Kantar Worldpanel Brand Foodprint nevű jelentése szerint 2012 után tavaly ismét a Coca-Cola lett a legnépszerűbb FMCG-márka – írja a foodbev.com.
Az üdítőital-gyártót 2013-ban közel 5,8 milliárd alkalommal választották a vásárlók, 120 millióval többen, mint 2012-ben. a növekedés elsősorban a közép-amerikai, kolumbiai, németországi, írországi, mexikói, oroszországi és thaiföldi eladásoknak tudható be.
Íme, az italmárkák TOP 10-es listája, a vállalat nevével és a választások számával:
1. Coca-Cola (5788 millió)
2. Nescafé (2173 millió)
3. Pepsi (1926 millió)
4. Sprite (891 millió)
5. Tang (888 millió)
6. Milo (793 millió)
7. Fanta (749 millió)
8. Minute Maid (714 millió)
9. Lipton (552 millió)
10. Gatorade (540 millió).
A Brand Footprint az ételek és az italok, illetve az egészség- és szépségápolási, továbbá a háztartási termékek körében, a világ 35 országában vizsgálja a termékeladásokat.
A jelentésben a világ legnépszerűbb FMCG-brandjeinek nyertes stratégiájáról is olvashatunk, továbbá sor kerül a legfontosabb gyártói és fogyasztói trendek ismertetésére is.
(Kantar Worldpanel, Shaun Weston, foodbev.com)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >