Bővül az Albert Heijn Streeckgenoten-választéka
A holland Albert Heijn Streeckgenoten saját márkája alatt újabb kilenc haltermék jelent meg. A hal olyan hagyományos holland halászfalvakból érkezik, mint Urk, IJmuiden, Enkhuizen, Yerseke, Kats és Harderwijk. Az új termékek között – többek között – szerepel a beszállítók által saját hagyományos receptjük szerint füstölt lazacfilé, forró füstölésű lazacfilé, füstölt pisztráng, friss és marinált kagyló.
A termékek csomagolása a Streeckgenoten-termékek beszerzési helyein és a beszállítóknál történik, és azok online is rendelhetők.
A Streeckgenoten márka alatt a kereskedelmi lánc több mint 230 helyi különlegességet kínál, több mint 80 hentes, pék és sajtkészítővel összefogva.
Kapcsolódó cikkeink
Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média…
Tovább olvasom >Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >