Trademagazin > News and articles > Market News > Albert Heijn adds new products to the Streeckgenoten range
Albert Heijn adds new products to the Streeckgenoten range
Dutch retailer Albert Heijn has added nine fish products to its private label range Streeckgenoten. The packaging of the new SKUs features the places and fishing companies where the Streeckgenoten products are sourced. Currently the range offers more than 230 local products.
Related news
Jövő évtől nem árusít üzleteiben dohánytermékeket az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy 2024. január…
Read more >Albert Heijn Launches Campaign To Boost Fruit Consumption Among Young People
Dutch retailer Albert Heijn has teamed up with the KNVB…
Read more >Albert Heijn Introduces ‘Scan Your Egg’ Feature In Its App
Sorry, this entry is only available in Hungarian.
Read more >
More related news >
Related news
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Read more >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Read more >Brewer AB InBev Signals New Focus On Michelob Ultra Amid Light Beer Rivalry
Anheuser-Busch InBev has elevated its low calorie lager Michelob Ultra…
Read more >