Bővül a Theodora és a Nestlé Aquarel család
Sikeres év volt 2006 a Kékkúti Ásványvíz ZRt. számára: mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte.A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat elérő Kékkúti Ásványvíz ZRt. volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el az ásványvízpiacon. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarel értékesítése 48 százalékkal nőtt (Nilsen, kumulált 2006 kiskereskedelmi index, literben).
– Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt. Akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról – elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz ZRt. vezérigazgatója. – Választani pedig nem könnyű: zsúfolásig megtelt a piac. Mi úgy látjuk, és az eredményeink is ezt bizonyítják, hogy a márkák versenyében az lesz dobogós, aki értéket kínál a palackban.
Íz terén áprilistól újdonságokkal rukkol ki a cég, mégpedig 3 új terméket vezet be: a Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, a Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek 1 literes kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 literes kiszerelésben kerülnek majd a polcokra.
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványianyag-összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen – „Theodora, meríts az életből” – is ezt erősíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >