Bővül a Theodora és a Nestlé Aquarel család
Sikeres év volt 2006 a Kékkúti Ásványvíz ZRt. számára: mind a Theodora ásványvizeket, mind a Nestlé Aquarel forrásvizet erős növekedés jellemezte.A tavaly 8,5 milliárd forint forgalmat elérő Kékkúti Ásványvíz ZRt. volumenben 15,3 százalékos, értékben 22,5 százalékos piaci részesedést ért el az ásványvízpiacon. A Theodora értékesítése 2006-ban 32 százalékkal, míg a Nestlé Aquarel értékesítése 48 százalékkal nőtt (Nilsen, kumulált 2006 kiskereskedelmi index, literben).
– Egyre többen érdeklődnek az egészségesebb italok iránt. Akik régen a szénsavas üdítőkre esküdtek, ma már szép számmal inkább természetes ásványvizet emelnek le a polcról – elemezte a helyzetet Jean-Philippe Lebon, a Kékkúti Ásványvíz ZRt. vezérigazgatója. – Választani pedig nem könnyű: zsúfolásig megtelt a piac. Mi úgy látjuk, és az eredményeink is ezt bizonyítják, hogy a márkák versenyében az lesz dobogós, aki értéket kínál a palackban.
Íz terén áprilistól újdonságokkal rukkol ki a cég, mégpedig 3 új terméket vezet be: a Theodora szénsavmentes citrom-grapefruit ízű üdítőitalt, a Theodora alma-körte ízű szénsavas üdítőitalt, valamint a kifejezetten gyermekek számára kifejlesztett eperízű Nestlé Aquarel üdítőitalt. Az új ízesített Theodora termékek 1 literes kiszerelésben, a Nestlé Aquarel pedig 0,33 literes kiszerelésben kerülnek majd a polcokra.
A Theodora márka áprilisban induló kommunikációjában a víz specifikusságát adó ásványianyag-összetételen túl az érzelmek kapják a fő szerepet. Az új szlogen – „Theodora, meríts az életből” – is ezt erősíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >