Tovább bővül a Mood Media ügyfélbázisa
Újabb három évre kötött szerződést a Cora hipermarketlánc a Mood Media zenei szolgáltatóval.Az áruházlánc a jövőben egy rugalmasabb technológiát alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetések és az elhangzott információk akár naponta változzanak, ezért a különböző promóciók kommunikálásában már a privát rádiónak is nagy szerepe van. A zenei csatornák száma tízről hetvennyolcra nőtt.
A Cora mellett a Hunguest Hotels is újabb három évvel hosszabbítja meg központilag a Mood Mediával kötött szerződését. Az idén több Mol-benzinkútnál éttermet nyitó Marché étteremláncban szintén a cég szolgáltatja a zenét, csakúgy, mint a Kentucky Fried Chicken gyorsétterem-egységekben. Nemzetközi szinten pedig újdonságnak számít a Liverpoolban található „Hard Days Night” Beatles-szállodával kötött megállapodás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >