Tovább bővül a Mood Media ügyfélbázisa
Újabb három évre kötött szerződést a Cora hipermarketlánc a Mood Media zenei szolgáltatóval.Az áruházlánc a jövőben egy rugalmasabb technológiát alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetések és az elhangzott információk akár naponta változzanak, ezért a különböző promóciók kommunikálásában már a privát rádiónak is nagy szerepe van. A zenei csatornák száma tízről hetvennyolcra nőtt.
A Cora mellett a Hunguest Hotels is újabb három évvel hosszabbítja meg központilag a Mood Mediával kötött szerződését. Az idén több Mol-benzinkútnál éttermet nyitó Marché étteremláncban szintén a cég szolgáltatja a zenét, csakúgy, mint a Kentucky Fried Chicken gyorsétterem-egységekben. Nemzetközi szinten pedig újdonságnak számít a Liverpoolban található „Hard Days Night” Beatles-szállodával kötött megállapodás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >