Tovább bővül a Mood Media ügyfélbázisa
Újabb három évre kötött szerződést a Cora hipermarketlánc a Mood Media zenei szolgáltatóval.Az áruházlánc a jövőben egy rugalmasabb technológiát alkalmaz, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetések és az elhangzott információk akár naponta változzanak, ezért a különböző promóciók kommunikálásában már a privát rádiónak is nagy szerepe van. A zenei csatornák száma tízről hetvennyolcra nőtt.
A Cora mellett a Hunguest Hotels is újabb három évvel hosszabbítja meg központilag a Mood Mediával kötött szerződését. Az idén több Mol-benzinkútnál éttermet nyitó Marché étteremláncban szintén a cég szolgáltatja a zenét, csakúgy, mint a Kentucky Fried Chicken gyorsétterem-egységekben. Nemzetközi szinten pedig újdonságnak számít a Liverpoolban található „Hard Days Night” Beatles-szállodával kötött megállapodás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >