The #énjövőm program of Coca-Cola Magyarország is Expanding
The #énjövőm (#my future) program of Coca-Cola Magyarország opens up for more people with new training locations.
The Coca-Cola HBC and the Hungarian subsidiary of The Coca-Cola Company continue the initiative together from 2019 focusing on the training of young women and disadvantaged people. Nearly four thousand young people participated in the free trainings in the past year and a half, with the goal of involving 8,000 participants by 2020.
More informations can be found at the: www.enjovom.hu site.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Manpower: a magyar cégek 25 százaléka létszámbővítést tervez az év utolsó negyedévére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bérfeszültség a munkaerőpiacon: 6–9 százalékos emelés jutott a dolgozók 15 százalékos elvárásaival szemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >