Bővíti vegán kínálatát a Savencia Németországban
A Savencia tovább bővíti vegán kínálatát és novemberben bevezeti első, teljes egészében növényi alapú sajtszortimentjét. Az új „Hope“ márka alatt kenhető sajt, szeletelt sajt és krémsajt, de reszelt sajttermék is kapható lesz.
„HOPE nevű innovációnkkal hihetetlenül ízletes, növényi alapú élelmiszereket is kínálunk” – hangsúlyozza Maren Huth, a Savencia marketingigazgatója, „az egyébként 88 százalékban hagyományos sajtot is fogyasztók számára.” Az új „HOPE” márka azokat igyekszik megszólítani, akik szeretnének változtatni és a világot egy kicsit jobbá tenni a növényi alapú és tudatos fogyasztáson keresztül. A márka az optimizmust, az életörömöt és mindenekelőtt a jó ízlést hivatott jelképezni. „Ezzel széles célcsoportok számára tesszük még könnyebben elérhetővé a növényi alapú alternatívákat. Szerintünk jó, ha, az evés egyben szórakozás is” – mondja a szakember.
A termékcsaládban megtalálható termékek ajánlott fogyasztói ára 2,49 euró. A termékbevezetést közösségi médiaaktivitások és POS kampányt kíséri. Színes másodlagos kihelyezés, plakátok és wobblerek hívják fel a figyelmet a termékekre és ösztönzik az impulzusvásárlást. A márkát 2023-ban egy TV- és digitális kampány is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >