Bővíti szolgáltatását az ír online élelmiszerbolt, a Buymie
A dublini székhelyű online élelmiszer-házhozszállító cég, a Buymie 2,2 millió fontot szerzett befektetőktől szolgáltatása fejlesztésére. A beruházással a bevételét akár 500 százalékkal is megnövelheti az év végéig.
A Dublinban és környékén működő cég a Lidllel indított kísérleti projektjét is többéves együttműködésre bővíti. A Buymie a Tescóból is teljesít házhozszállítást – magasabb kiszállítási díjért akár egy órán belül. A szolgáltatás több mint 490 000 háztartást ér el.
A fejlesztéseket alátámasztja a kereslet növekedése: hónapról hónapra 39%-kal bővül a Buymie-t használó aktív vásárlók köre, az alkalmazást letöltők száma pedig 300%-kal nőtt. A kiszállítási idősávok már 6-7 nappal előre foglaltak.
Mivel a Buymie üzleti modelljében a raktárak és a szállítójárművek kapacitása nem szorul bővítésre, így a szolgáltatás bővítése inkább hetek, mint hónapok kérdése.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >