Bővíti szolgáltatását az ír online élelmiszerbolt, a Buymie
A dublini székhelyű online élelmiszer-házhozszállító cég, a Buymie 2,2 millió fontot szerzett befektetőktől szolgáltatása fejlesztésére. A beruházással a bevételét akár 500 százalékkal is megnövelheti az év végéig.
A Dublinban és környékén működő cég a Lidllel indított kísérleti projektjét is többéves együttműködésre bővíti. A Buymie a Tescóból is teljesít házhozszállítást – magasabb kiszállítási díjért akár egy órán belül. A szolgáltatás több mint 490 000 háztartást ér el.
A fejlesztéseket alátámasztja a kereslet növekedése: hónapról hónapra 39%-kal bővül a Buymie-t használó aktív vásárlók köre, az alkalmazást letöltők száma pedig 300%-kal nőtt. A kiszállítási idősávok már 6-7 nappal előre foglaltak.
Mivel a Buymie üzleti modelljében a raktárak és a szállítójárművek kapacitása nem szorul bővítésre, így a szolgáltatás bővítése inkább hetek, mint hónapok kérdése.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >