Bővíti szolgáltatását az ír online élelmiszerbolt, a Buymie

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 05. 08. 14:39

A dublini székhelyű online élelmiszer-házhozszállító cég, a Buymie 2,2 millió fontot szerzett befektetőktől szolgáltatása fejlesztésére. A beruházással a bevételét akár 500 százalékkal is megnövelheti az év végéig.

A Dublinban és környékén működő cég a Lidllel indított kísérleti projektjét is többéves együttműködésre bővíti. A Buymie a Tescóból is teljesít házhozszállítást – magasabb kiszállítási díjért akár egy órán belül. A szolgáltatás több mint 490 000 háztartást ér el.

A fejlesztéseket alátámasztja a kereslet növekedése: hónapról hónapra 39%-kal bővül a Buymie-t használó aktív vásárlók köre, az alkalmazást letöltők száma pedig 300%-kal nőtt. A kiszállítási idősávok már 6-7 nappal előre foglaltak.

Mivel a Buymie üzleti modelljében a raktárak és a szállítójárművek kapacitása nem szorul bővítésre, így a szolgáltatás bővítése inkább hetek, mint hónapok kérdése.

Kapcsolódó cikkeink