Bővíti szaúd-arábiai snacküzemét a PepsiCo
A PepsiCo „a fenntartható élelmiszertermelés fellendítését célzó” Saud Arabia Vision 2030 tervébe illeszkedő lépés keretében az amerikai snack- és italgyártó óriás 200 millió SR-t (53,3 millió dollárt) költ szaúd-arábiai snack-üzemének bővítésére.
A Lay’s chips és Doritos márkák tulajdonosa szerint a keleti Dammam városában lévő üzemében végrehajtott beruházás növeli a teljes kapacitást annak érdekében, hogy kielégítse a növekvő helyi és exportkeresletet.
A lépés része a „Saud Arabia Vision 2030” tervnek, amellyel a vállalat célja „a szaúdi mezőgazdasági ágazat fejlesztése és a fenntartható élelmiszertermelés fellendítése a Királyságban”.
A közel-keleti piacok kiszolgálására 2014-ben megnyitott 5000 négyzetméteres gyártóüzem bővítésére irányuló munkálatok várhatóan jövőre fejeződnek be.
A PepsiCo által Szaúd-Arábiában gyártott márkák közé tartozik a Lay’s, a Doritos és a Quaker Oats, valamint a helyi Tasali márka. Az október végén Rijádban tartott Future Investment Initiative alkalmával bejelentett beruházási terv nem sokkal azután került nyilvánosságra, hogy a vállalat közölte, bővíti a brazíliai Cabo de Santo Agostinho városában található snack-üzemét.
Itt egy új gyártósor telepítését tervezi a vállalat, ahol Cheetos és Cebolitos snackeket gyártanak a helyi piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >A Wizz Air felfüggeszti dubaji és abu-dzabi-i járatait
A közel-keleti konfliktus eszkalálódása, valamint az ennek nyomán elrendelt légtérzárak…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >