Bővíti saját márkás termékválasztékát az Intermarché
Az Intermarché kétezer üzletet működtett, jelen van Franciaországban, Belgiumban, Portugáliában, Spanyolországban, Lengyelországban, Boszniában és Romániában.A saját
márkás termékékek jelenleg az
értékesített mennyiség felét
teszik ki, értékben a bevétel 36 százaléka
származik ezekből az árukból. Ebben az évben
új marketing stratégiát alkalmaz a cég, a
saját márkás termékeket a gyártói
márkákhoz hasonló módon szeretnék
ismertté tenni. Több új terméket is piacra
dobnak, forgalomba kerül 17 fair trade viszonyokból
származó termék (tea, cukor, kávé,
rizs, gyümölcsök, stb.), és a bioélelmiszer
kínálatot is bővítik 60 sajátmárkás
termékkel. 2009-re a 600 sajátmárkás
terméken jelennek majd meg táplálkozási
információk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fényt és melegséget a nélkülözők karácsonyába: Szeretetvendégség hét napon át, napi 1000 adag meleg étellel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
