Bővíti saját márkás termékválasztékát az Intermarché
Az Intermarché kétezer üzletet működtett, jelen van Franciaországban, Belgiumban, Portugáliában, Spanyolországban, Lengyelországban, Boszniában és Romániában.A saját
márkás termékékek jelenleg az
értékesített mennyiség felét
teszik ki, értékben a bevétel 36 százaléka
származik ezekből az árukból. Ebben az évben
új marketing stratégiát alkalmaz a cég, a
saját márkás termékeket a gyártói
márkákhoz hasonló módon szeretnék
ismertté tenni. Több új terméket is piacra
dobnak, forgalomba kerül 17 fair trade viszonyokból
származó termék (tea, cukor, kávé,
rizs, gyümölcsök, stb.), és a bioélelmiszer
kínálatot is bővítik 60 sajátmárkás
termékkel. 2009-re a 600 sajátmárkás
terméken jelennek majd meg táplálkozási
információk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >