Bővíti saját márkás termékkínálatát a Gorillas
A jövedelmezőség növelése érdekében a Gorillas gyorskereskedelmi óriás bővíti Gorillas Premium és Gorillas Daily saját márkás termékcsaládjait.
A Gorillas Daily ernyőmárka alatt megjelenő új, kedvező árakon elérhető termékek között lesznek kenhető termékek, felvágottak, sajtok, édes és sós snackek, gyümölcslevek, valamint egy sor olasz különlegesség, így mortadella, prosciutto, mozzarella buffala és burrata, valamint tésztaszószok. A Gorillas Premium kínálatának minőségi termékei körében friss tésztákat, prémium snackeket kínál.
A két termék bevezetése a gyorskereskedelmi cég első négy saját márkájának fő piacokon – Németországban, Franciaországban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban – való júniusi bevezetését követi.
Kapcsolódó cikkeink
A gyorskereskedelemre összpontosít a Billa Czechia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Élelmiszerbank 44 000 élelmiszercsomagot állít össze az ALDI első adventi vásárának bevételéből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
