Bővíti saját márkás termékkínálatát a Gorillas
A jövedelmezőség növelése érdekében a Gorillas gyorskereskedelmi óriás bővíti Gorillas Premium és Gorillas Daily saját márkás termékcsaládjait.
A Gorillas Daily ernyőmárka alatt megjelenő új, kedvező árakon elérhető termékek között lesznek kenhető termékek, felvágottak, sajtok, édes és sós snackek, gyümölcslevek, valamint egy sor olasz különlegesség, így mortadella, prosciutto, mozzarella buffala és burrata, valamint tésztaszószok. A Gorillas Premium kínálatának minőségi termékei körében friss tésztákat, prémium snackeket kínál.
A két termék bevezetése a gyorskereskedelmi cég első négy saját márkájának fő piacokon – Németországban, Franciaországban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban – való júniusi bevezetését követi.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >