Bővíti saját márkás termékkínálatát a Gorillas
A jövedelmezőség növelése érdekében a Gorillas gyorskereskedelmi óriás bővíti Gorillas Premium és Gorillas Daily saját márkás termékcsaládjait.
A Gorillas Daily ernyőmárka alatt megjelenő új, kedvező árakon elérhető termékek között lesznek kenhető termékek, felvágottak, sajtok, édes és sós snackek, gyümölcslevek, valamint egy sor olasz különlegesség, így mortadella, prosciutto, mozzarella buffala és burrata, valamint tésztaszószok. A Gorillas Premium kínálatának minőségi termékei körében friss tésztákat, prémium snackeket kínál.
A két termék bevezetése a gyorskereskedelmi cég első négy saját márkájának fő piacokon – Németországban, Franciaországban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban – való júniusi bevezetését követi.
Kapcsolódó cikkeink
A fehérjére fókuszál a Kroger új saját márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
