Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn
Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját márkás termékeinek választékát a holland Albert Heijn kiskereskedelmi lánc.
Az újdonságok között drogériatermékek, italok és állateledelek is szerepelnek. A választék a banántól a mogyoróvajon és mosószereken át a holland szirupos ostyáig több mint 1600 termékből áll.
A kiskereskedelmi lánc a kampány keretében megfizethető árú élelmiszeripari termékeket és háztartási cikkeket igyekszik kínálni.
Henk van Harn, az Albert Heijn kereskedelmi és beszerzési igazgatója elmondta: „Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az árra, és hogy a Prijsfavorieten népszerűsége elképesztő mértékben növekszik.
„Az Albert Heijnnél fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók továbbra is megfizethető áron intézhessék mindennapi bevásárlásaikat, és szeretnénk elérhetővé tenni a jó minőségű élelmiszereket mindenki számára. Örülök, hogy ismét kiváló termékekkel bővíthetjük Prijsfavorieten kínálatunkat.”
Az Albert Heijnben vásárlók minden héten további bónusz ajánlatokat is igénybe vehetnek. A My Albert Heijn Premium vásárlók a „Bónusz doboz” révén még nagyobb kedvezményhez juthatnak – közölte az üzletlánc.
A kampányt tévéreklám kíséri.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >