Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 04. 09:49

Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját márkás termékeinek választékát a holland Albert Heijn kiskereskedelmi lánc.

Az újdonságok között drogériatermékek, italok és állateledelek is szerepelnek. A választék a banántól a mogyoróvajon és mosószereken át a holland szirupos ostyáig több mint 1600 termékből áll.

A kiskereskedelmi lánc a kampány keretében megfizethető árú élelmiszeripari termékeket és háztartási cikkeket igyekszik kínálni.

Henk van Harn, az Albert Heijn kereskedelmi és beszerzési igazgatója elmondta: „Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az árra, és hogy a Prijsfavorieten népszerűsége elképesztő mértékben növekszik.

„Az Albert Heijnnél fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók továbbra is megfizethető áron intézhessék mindennapi bevásárlásaikat, és szeretnénk elérhetővé tenni a jó minőségű élelmiszereket mindenki számára. Örülök, hogy ismét kiváló termékekkel bővíthetjük Prijsfavorieten kínálatunkat.”

Az Albert Heijnben vásárlók minden héten további bónusz ajánlatokat is igénybe vehetnek. A My Albert Heijn Premium vásárlók a „Bónusz doboz” révén még nagyobb kedvezményhez juthatnak – közölte az üzletlánc.

A kampányt tévéreklám kíséri.

ESM

Kapcsolódó cikkeink