Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn
Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját márkás termékeinek választékát a holland Albert Heijn kiskereskedelmi lánc.
Az újdonságok között drogériatermékek, italok és állateledelek is szerepelnek. A választék a banántól a mogyoróvajon és mosószereken át a holland szirupos ostyáig több mint 1600 termékből áll.
A kiskereskedelmi lánc a kampány keretében megfizethető árú élelmiszeripari termékeket és háztartási cikkeket igyekszik kínálni.
Henk van Harn, az Albert Heijn kereskedelmi és beszerzési igazgatója elmondta: „Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az árra, és hogy a Prijsfavorieten népszerűsége elképesztő mértékben növekszik.
„Az Albert Heijnnél fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók továbbra is megfizethető áron intézhessék mindennapi bevásárlásaikat, és szeretnénk elérhetővé tenni a jó minőségű élelmiszereket mindenki számára. Örülök, hogy ismét kiváló termékekkel bővíthetjük Prijsfavorieten kínálatunkat.”
Az Albert Heijnben vásárlók minden héten további bónusz ajánlatokat is igénybe vehetnek. A My Albert Heijn Premium vásárlók a „Bónusz doboz” révén még nagyobb kedvezményhez juthatnak – közölte az üzletlánc.
A kampányt tévéreklám kíséri.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >