Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn
Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját márkás termékeinek választékát a holland Albert Heijn kiskereskedelmi lánc.
Az újdonságok között drogériatermékek, italok és állateledelek is szerepelnek. A választék a banántól a mogyoróvajon és mosószereken át a holland szirupos ostyáig több mint 1600 termékből áll.
A kiskereskedelmi lánc a kampány keretében megfizethető árú élelmiszeripari termékeket és háztartási cikkeket igyekszik kínálni.
Henk van Harn, az Albert Heijn kereskedelmi és beszerzési igazgatója elmondta: „Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az árra, és hogy a Prijsfavorieten népszerűsége elképesztő mértékben növekszik.
„Az Albert Heijnnél fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók továbbra is megfizethető áron intézhessék mindennapi bevásárlásaikat, és szeretnénk elérhetővé tenni a jó minőségű élelmiszereket mindenki számára. Örülök, hogy ismét kiváló termékekkel bővíthetjük Prijsfavorieten kínálatunkat.”
Az Albert Heijnben vásárlók minden héten további bónusz ajánlatokat is igénybe vehetnek. A My Albert Heijn Premium vásárlók a „Bónusz doboz” révén még nagyobb kedvezményhez juthatnak – közölte az üzletlánc.
A kampányt tévéreklám kíséri.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >