Bővíti „olcsó” saját márkás termékkínálatát az Albert Heijn
Bővíti a Prijsfavorieten (Árkedvencek) kampány keretében kínált, megfizethető árú, saját márkás termékeinek választékát a holland Albert Heijn kiskereskedelmi lánc.
Az újdonságok között drogériatermékek, italok és állateledelek is szerepelnek. A választék a banántól a mogyoróvajon és mosószereken át a holland szirupos ostyáig több mint 1600 termékből áll.
A kiskereskedelmi lánc a kampány keretében megfizethető árú élelmiszeripari termékeket és háztartási cikkeket igyekszik kínálni.
Henk van Harn, az Albert Heijn kereskedelmi és beszerzési igazgatója elmondta: „Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre inkább figyelnek az árra, és hogy a Prijsfavorieten népszerűsége elképesztő mértékben növekszik.
„Az Albert Heijnnél fontosnak tartjuk, hogy a vásárlók továbbra is megfizethető áron intézhessék mindennapi bevásárlásaikat, és szeretnénk elérhetővé tenni a jó minőségű élelmiszereket mindenki számára. Örülök, hogy ismét kiváló termékekkel bővíthetjük Prijsfavorieten kínálatunkat.”
Az Albert Heijnben vásárlók minden héten további bónusz ajánlatokat is igénybe vehetnek. A My Albert Heijn Premium vásárlók a „Bónusz doboz” révén még nagyobb kedvezményhez juthatnak – közölte az üzletlánc.
A kampányt tévéreklám kíséri.
Kapcsolódó cikkeink
Új ajánlatokkal bővíti az Albert Heijn retail média szolgáltatásait
Az AH Retail Media Services, az Albert Heijn retail média…
Tovább olvasom >Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >