Bővíti New York-i jégkrémgyárát a Ferrero
Az édesipari óriás állítása szerint a projekt a vállalat hosszú távú növekedését és az újdonságok kategóriájában betöltött vezető szerepét hivatott támogatni a Blue Bunny, valamint a Halo Top termékek gyártójának, a Wells Enterprises-nak a megvásárlását követően.
A Ferrero Wells Enterprises fagylaltüzletága a New York állambeli Dunkirkben található gyártóüzemének bővítését tervezi, ami több mint 200 új munkahelyet teremt, és megerősíti a vállalat hosszú távú jelenlétét a kategóriában.
A Dunkirk-i üzem fontos szerepet játszik a Ferrero Blue Bunny, Halo Top, Bomb Pop és Blue Ribbon Classics márkáinak országos gyártására vonatkozó terveiben. A bővítés várhatóan több mint kétszeresére növeli a létesítmény jelenlegi gyártási kapacitását, és hozzájárul a vállalat újdonságok és csomagolt jégkrémek piacát illetően megfogalmazott növekedési terveinek megvalósításához.
A létesítmény építése várhatóan ősszel kezdődik és a gyártás 2025 végén indul.
Az Egyesült Államokban a Nutelláról, a Ferrero Rochers-ről és a Tic Tac-ról ismert Ferrero az elmúlt években fúziók és felvásárlások révén gyorsan növelte jelenlétét az országban.
A New York-i fagylaltgyár bővítése a legutóbbi, amit az európai vállalat bejelentett, miközben a közelmúltban felvásárolt amerikai vállalkozásait bővíti. 2022-ben a Ferrero közölte, hogy egy meglévő illinois-i épülethez hozzáépíti első amerikai csokoládéfeldolgozó üzemét, amely olyan édességekhez gyárt majd alapanyagot, mint a Crunch, a 100Grand és a Raisinets.
Kapcsolódó cikkeink
Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >