Bővíti New York-i jégkrémgyárát a Ferrero
Az édesipari óriás állítása szerint a projekt a vállalat hosszú távú növekedését és az újdonságok kategóriájában betöltött vezető szerepét hivatott támogatni a Blue Bunny, valamint a Halo Top termékek gyártójának, a Wells Enterprises-nak a megvásárlását követően.
A Ferrero Wells Enterprises fagylaltüzletága a New York állambeli Dunkirkben található gyártóüzemének bővítését tervezi, ami több mint 200 új munkahelyet teremt, és megerősíti a vállalat hosszú távú jelenlétét a kategóriában.
A Dunkirk-i üzem fontos szerepet játszik a Ferrero Blue Bunny, Halo Top, Bomb Pop és Blue Ribbon Classics márkáinak országos gyártására vonatkozó terveiben. A bővítés várhatóan több mint kétszeresére növeli a létesítmény jelenlegi gyártási kapacitását, és hozzájárul a vállalat újdonságok és csomagolt jégkrémek piacát illetően megfogalmazott növekedési terveinek megvalósításához.
A létesítmény építése várhatóan ősszel kezdődik és a gyártás 2025 végén indul.
Az Egyesült Államokban a Nutelláról, a Ferrero Rochers-ről és a Tic Tac-ról ismert Ferrero az elmúlt években fúziók és felvásárlások révén gyorsan növelte jelenlétét az országban.
A New York-i fagylaltgyár bővítése a legutóbbi, amit az európai vállalat bejelentett, miközben a közelmúltban felvásárolt amerikai vállalkozásait bővíti. 2022-ben a Ferrero közölte, hogy egy meglévő illinois-i épülethez hozzáépíti első amerikai csokoládéfeldolgozó üzemét, amely olyan édességekhez gyárt majd alapanyagot, mint a Crunch, a 100Grand és a Raisinets.
Kapcsolódó cikkeink
Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >