Bővíti New York-i jégkrémgyárát a Ferrero
Az édesipari óriás állítása szerint a projekt a vállalat hosszú távú növekedését és az újdonságok kategóriájában betöltött vezető szerepét hivatott támogatni a Blue Bunny, valamint a Halo Top termékek gyártójának, a Wells Enterprises-nak a megvásárlását követően.
A Ferrero Wells Enterprises fagylaltüzletága a New York állambeli Dunkirkben található gyártóüzemének bővítését tervezi, ami több mint 200 új munkahelyet teremt, és megerősíti a vállalat hosszú távú jelenlétét a kategóriában.
A Dunkirk-i üzem fontos szerepet játszik a Ferrero Blue Bunny, Halo Top, Bomb Pop és Blue Ribbon Classics márkáinak országos gyártására vonatkozó terveiben. A bővítés várhatóan több mint kétszeresére növeli a létesítmény jelenlegi gyártási kapacitását, és hozzájárul a vállalat újdonságok és csomagolt jégkrémek piacát illetően megfogalmazott növekedési terveinek megvalósításához.
A létesítmény építése várhatóan ősszel kezdődik és a gyártás 2025 végén indul.
Az Egyesült Államokban a Nutelláról, a Ferrero Rochers-ről és a Tic Tac-ról ismert Ferrero az elmúlt években fúziók és felvásárlások révén gyorsan növelte jelenlétét az országban.
A New York-i fagylaltgyár bővítése a legutóbbi, amit az európai vállalat bejelentett, miközben a közelmúltban felvásárolt amerikai vállalkozásait bővíti. 2022-ben a Ferrero közölte, hogy egy meglévő illinois-i épülethez hozzáépíti első amerikai csokoládéfeldolgozó üzemét, amely olyan édességekhez gyárt majd alapanyagot, mint a Crunch, a 100Grand és a Raisinets.
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >59,4 millió euróból bővíti az Arla a krémsajtgyártást Dániában
Az Arla Foods 59,4 millió eurós beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >