Bővíti klímasemleges termékválasztékát a Lidl Italia
A Lidl Italia több mint 20 klímasemleges árucikkel bővítette választékát. A kínálat bővítésének célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelem és – következésképpen – a biodiverzitás, valamint a természetes erőforrások megőrzése terén.
A Vemondo márka alatt elérhető valamennyi termék, csakúgy, mint a Cien Nature és a W5 márkák, továbbá egy sor akciós termék karbonsemleges. Ez azt jelenti, hogy a termelésük-előállításuk, szállításuk és megsemmisítésük egyaránt zéró kibocsátással jár a Lidl minősített klímavédelmi projekteknek nyújtott támogatása révén, amelyeknek ráadásul pozitív társadalmi és környezetvédelmi hatása is van. A Lidl által támogatott projektek között van ugandai erdőtelepítési program, olyan program, amely Eritreában a tiszta ivóvíz előállítását segíti, Indiában pedig napenergia-fejlesztést támogat.
A környezetvédelmi szempontból fenntartható termékek vásárlását a Lidl Italia saját médiumain keresztül folytatott kommunikációval és figyelemfelkeltéssel is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Puha papír, kemény piac
A papír zsebkendők és szalvéták piaca az utóbbi években jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >