Bővíti klímasemleges termékválasztékát a Lidl Italia
A Lidl Italia több mint 20 klímasemleges árucikkel bővítette választékát. A kínálat bővítésének célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelem és – következésképpen – a biodiverzitás, valamint a természetes erőforrások megőrzése terén.
A Vemondo márka alatt elérhető valamennyi termék, csakúgy, mint a Cien Nature és a W5 márkák, továbbá egy sor akciós termék karbonsemleges. Ez azt jelenti, hogy a termelésük-előállításuk, szállításuk és megsemmisítésük egyaránt zéró kibocsátással jár a Lidl minősített klímavédelmi projekteknek nyújtott támogatása révén, amelyeknek ráadásul pozitív társadalmi és környezetvédelmi hatása is van. A Lidl által támogatott projektek között van ugandai erdőtelepítési program, olyan program, amely Eritreában a tiszta ivóvíz előállítását segíti, Indiában pedig napenergia-fejlesztést támogat.
A környezetvédelmi szempontból fenntartható termékek vásárlását a Lidl Italia saját médiumain keresztül folytatott kommunikációval és figyelemfelkeltéssel is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >