Bővíti klímasemleges termékválasztékát a Lidl Italia
A Lidl Italia több mint 20 klímasemleges árucikkel bővítette választékát. A kínálat bővítésének célja pozitív hatást gyakorolni a klímavédelem és – következésképpen – a biodiverzitás, valamint a természetes erőforrások megőrzése terén.
A Vemondo márka alatt elérhető valamennyi termék, csakúgy, mint a Cien Nature és a W5 márkák, továbbá egy sor akciós termék karbonsemleges. Ez azt jelenti, hogy a termelésük-előállításuk, szállításuk és megsemmisítésük egyaránt zéró kibocsátással jár a Lidl minősített klímavédelmi projekteknek nyújtott támogatása révén, amelyeknek ráadásul pozitív társadalmi és környezetvédelmi hatása is van. A Lidl által támogatott projektek között van ugandai erdőtelepítési program, olyan program, amely Eritreában a tiszta ivóvíz előállítását segíti, Indiában pedig napenergia-fejlesztést támogat.
A környezetvédelmi szempontból fenntartható termékek vásárlását a Lidl Italia saját médiumain keresztül folytatott kommunikációval és figyelemfelkeltéssel is támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >