Bővíti italválasztékát a Pernod Ricard
A cég hamarosan mangó ízesítésű Absolut Vodkával, Seagram's brazil rummal és a Beefeater 24 prémium ginjével kényezteti vásárlóit.
A Seagram's rumot csak az Egyesült
Államokban értékesíti a cég, a
Beefeater 24-t az amerikai vásárlókon kívül
a spanyol és angol gin kedvelők is megkóstolhatják.
Az USA-ban bevezett Absolut Mango márciustól a világ
több országában elérhető lesz.
Emmanuel Babeau, a Pernod pénzügyi
igazgató egy sajtóinterjúban elmondta a cég
idén a hitelek visszafizetésére koncentrál,
újabb akvizíciót, saját részvény
vásárlást nem terveznek. A Pernod idén
kiemelt figyelmet fordít a fejlődő piacokra, innen várják
a nyugati piacokon kieső jövedelmek pótlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >