Bővíti italválasztékát a Pernod Ricard
A cég hamarosan mangó ízesítésű Absolut Vodkával, Seagram's brazil rummal és a Beefeater 24 prémium ginjével kényezteti vásárlóit.
A Seagram's rumot csak az Egyesült
Államokban értékesíti a cég, a
Beefeater 24-t az amerikai vásárlókon kívül
a spanyol és angol gin kedvelők is megkóstolhatják.
Az USA-ban bevezett Absolut Mango márciustól a világ
több országában elérhető lesz.
Emmanuel Babeau, a Pernod pénzügyi
igazgató egy sajtóinterjúban elmondta a cég
idén a hitelek visszafizetésére koncentrál,
újabb akvizíciót, saját részvény
vásárlást nem terveznek. A Pernod idén
kiemelt figyelmet fordít a fejlődő piacokra, innen várják
a nyugati piacokon kieső jövedelmek pótlását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A NielsenIQ és a GfK egyesül, így a fogyasztói és kiskereskedelmi mérések terén vezető globális információs és elemzési szolgáltatót hoz létre
A döntéssel két egymást kiegészítő globális vezető kutatóintézet egyesül, amelyek…
Tovább olvasom >Vajda-Papír: lesz elegendő higiéniai papírtermék az országban
A Vajda-Papír termelése a tervezettnek megfelelően folyik, lesz elegendő higiéniai…
Tovább olvasom >BMI: Fennmaradó bővülés júniusban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított júniusi értéke: 57,0.…
Tovább olvasom >