Bővíti házhozszállítási együttműködését a Waitrose a Deliveroo-val
A brit Waitrose & Partners bővíti együttműködését a Deliveroo-val, aminek keretében idén nyáron 70 további helyszínt von be a házhozszállítási szolgáltatásba.
Az együttműködés révén a Waitrose újabb vásárlókat vonz, és a Deliveroo-n keresztül leadott megrendelések havi mennyiségének közel harmada olyan vásárlóktól érkezik, akik korábban soha nem vásároltak a Waitrose-tól.
A Deliveroo-n keresztül elérhető szortiment mintegy 1000 termékből áll. A slágertermékek közé tartozik az avokádó, áfonya, kovászos kenyér és tej.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >Éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít a brit Co-op
Bejelentette A Co-op, hogy éjjel-nappali házhozszállítási szolgáltatást indít leedsi, londoni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >