Bővíti fenntartható Terra Natura választékát a Lidl Svájcban
Az előző évhez képest több mint 20%-kal bővíti magas szintű állatjóléti és környezetvédelmi kívánalmaknak megfelelő Terra Natura választékát a Lidl Svájcban. A termékek teljes mértékben Svájcban készülnek az IP-Suisse szabványoknak megfelelően.
A választékba az eddigi termékek – tojás, tejtermékek, pékáru és szezonális zöldségek – mellé most bekerül a vörös és a jégsaláta is.
A Terra Natura termelők a környezetet a biodiverzitás különféle programokkal és intézkedésekkel való előmozdítása útján védik. Így e termékek előállítása során a mezőgazdasági területek több mint 15%-án növelik a biológiai sokféleséget, és kerülik a növényvédőszerek használatát. E termékek árusításával a Lidl is aktívan hozzájárul a természet megóvásához.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >