Bővíti együttműködését Olaszországban a Carrefour a Just Eattel
Bővítette házhozszállítási szolgáltatásra vonatkozó együttműködését a Carrefour Italia a Just Eattel Olaszországban.
Az együttműködés a Just Eat hárommillió vásárlója számára teszi hozzáférhetővé a Carrefour üzletekben kínált termékek széles választékát, beleértve a friss árut és a napi tisztálkodási és testápolási cikkeket is.
A szolgáltatás Milánó, Róma, Genova, Torino és Bologna városokban érhető el egy 30 online üzletből álló hálózatra támaszkodva.
Az első évben a felek célja, hogy a hálózatot több mint 50 városban több mint 200 üzletre bővítsék.
A kiszállításokat a Just Eat által alkalmazott kerékpáros és motoros futárok fogják végezni, ami jól példázza, milyen nagy hangsúlyt fektet a vállalat a kiszállító személyzet biztonságára és szakszerű munkavégzésére.
Az együttműködés
A partnerség a Just Eat stratégiáját tükrözi, amely a vállalat élelmiszeripari kínálatának diverzifikálására és bővítésére irányul. Ezzel egyidejűleg a Carrefour Italia digitális kiskereskedelmi képességei fejlesztésére, és a fogyasztók valamennyi csatornát érintő, omnichannel igényeire való összpontosításra törekszik.
Alessandra Grendele, a Carrefour Italia e-kereskedelemért, marketingért és digitális transzformációért felelős igazgatója szerint a kibővített együttműködés még egyszerűbb, rugalmasabb és kényelmesebb vásárlási élményt garantál minden fogyasztónak, aki úgy dönt, hogy a gyors és megbízható szolgáltatásra támaszkodva intézi a bevásárlást otthona kényelméből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >