Bővíti együttműködését Olaszországban a Carrefour a Just Eattel
Bővítette házhozszállítási szolgáltatásra vonatkozó együttműködését a Carrefour Italia a Just Eattel Olaszországban.
Az együttműködés a Just Eat hárommillió vásárlója számára teszi hozzáférhetővé a Carrefour üzletekben kínált termékek széles választékát, beleértve a friss árut és a napi tisztálkodási és testápolási cikkeket is.
A szolgáltatás Milánó, Róma, Genova, Torino és Bologna városokban érhető el egy 30 online üzletből álló hálózatra támaszkodva.
Az első évben a felek célja, hogy a hálózatot több mint 50 városban több mint 200 üzletre bővítsék.
A kiszállításokat a Just Eat által alkalmazott kerékpáros és motoros futárok fogják végezni, ami jól példázza, milyen nagy hangsúlyt fektet a vállalat a kiszállító személyzet biztonságára és szakszerű munkavégzésére.
Az együttműködés
A partnerség a Just Eat stratégiáját tükrözi, amely a vállalat élelmiszeripari kínálatának diverzifikálására és bővítésére irányul. Ezzel egyidejűleg a Carrefour Italia digitális kiskereskedelmi képességei fejlesztésére, és a fogyasztók valamennyi csatornát érintő, omnichannel igényeire való összpontosításra törekszik.
Alessandra Grendele, a Carrefour Italia e-kereskedelemért, marketingért és digitális transzformációért felelős igazgatója szerint a kibővített együttműködés még egyszerűbb, rugalmasabb és kényelmesebb vásárlási élményt garantál minden fogyasztónak, aki úgy dönt, hogy a gyors és megbízható szolgáltatásra támaszkodva intézi a bevásárlást otthona kényelméből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >