Bővíti együttműködését Olaszországban a Carrefour a Just Eattel
Bővítette házhozszállítási szolgáltatásra vonatkozó együttműködését a Carrefour Italia a Just Eattel Olaszországban.
Az együttműködés a Just Eat hárommillió vásárlója számára teszi hozzáférhetővé a Carrefour üzletekben kínált termékek széles választékát, beleértve a friss árut és a napi tisztálkodási és testápolási cikkeket is.
A szolgáltatás Milánó, Róma, Genova, Torino és Bologna városokban érhető el egy 30 online üzletből álló hálózatra támaszkodva.
Az első évben a felek célja, hogy a hálózatot több mint 50 városban több mint 200 üzletre bővítsék.
A kiszállításokat a Just Eat által alkalmazott kerékpáros és motoros futárok fogják végezni, ami jól példázza, milyen nagy hangsúlyt fektet a vállalat a kiszállító személyzet biztonságára és szakszerű munkavégzésére.
Az együttműködés
A partnerség a Just Eat stratégiáját tükrözi, amely a vállalat élelmiszeripari kínálatának diverzifikálására és bővítésére irányul. Ezzel egyidejűleg a Carrefour Italia digitális kiskereskedelmi képességei fejlesztésére, és a fogyasztók valamennyi csatornát érintő, omnichannel igényeire való összpontosításra törekszik.
Alessandra Grendele, a Carrefour Italia e-kereskedelemért, marketingért és digitális transzformációért felelős igazgatója szerint a kibővített együttműködés még egyszerűbb, rugalmasabb és kényelmesebb vásárlási élményt garantál minden fogyasztónak, aki úgy dönt, hogy a gyors és megbízható szolgáltatásra támaszkodva intézi a bevásárlást otthona kényelméből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >