Bővíti együttműködését Olaszországban a Carrefour a Just Eattel
Bővítette házhozszállítási szolgáltatásra vonatkozó együttműködését a Carrefour Italia a Just Eattel Olaszországban.
Az együttműködés a Just Eat hárommillió vásárlója számára teszi hozzáférhetővé a Carrefour üzletekben kínált termékek széles választékát, beleértve a friss árut és a napi tisztálkodási és testápolási cikkeket is.
A szolgáltatás Milánó, Róma, Genova, Torino és Bologna városokban érhető el egy 30 online üzletből álló hálózatra támaszkodva.
Az első évben a felek célja, hogy a hálózatot több mint 50 városban több mint 200 üzletre bővítsék.
A kiszállításokat a Just Eat által alkalmazott kerékpáros és motoros futárok fogják végezni, ami jól példázza, milyen nagy hangsúlyt fektet a vállalat a kiszállító személyzet biztonságára és szakszerű munkavégzésére.
Az együttműködés
A partnerség a Just Eat stratégiáját tükrözi, amely a vállalat élelmiszeripari kínálatának diverzifikálására és bővítésére irányul. Ezzel egyidejűleg a Carrefour Italia digitális kiskereskedelmi képességei fejlesztésére, és a fogyasztók valamennyi csatornát érintő, omnichannel igényeire való összpontosításra törekszik.
Alessandra Grendele, a Carrefour Italia e-kereskedelemért, marketingért és digitális transzformációért felelős igazgatója szerint a kibővített együttműködés még egyszerűbb, rugalmasabb és kényelmesebb vásárlási élményt garantál minden fogyasztónak, aki úgy dönt, hogy a gyors és megbízható szolgáltatásra támaszkodva intézi a bevásárlást otthona kényelméből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >