Bővíti együttműködését Olaszországban a Carrefour a Just Eattel
Bővítette házhozszállítási szolgáltatásra vonatkozó együttműködését a Carrefour Italia a Just Eattel Olaszországban.
Az együttműködés a Just Eat hárommillió vásárlója számára teszi hozzáférhetővé a Carrefour üzletekben kínált termékek széles választékát, beleértve a friss árut és a napi tisztálkodási és testápolási cikkeket is.
A szolgáltatás Milánó, Róma, Genova, Torino és Bologna városokban érhető el egy 30 online üzletből álló hálózatra támaszkodva.
Az első évben a felek célja, hogy a hálózatot több mint 50 városban több mint 200 üzletre bővítsék.
A kiszállításokat a Just Eat által alkalmazott kerékpáros és motoros futárok fogják végezni, ami jól példázza, milyen nagy hangsúlyt fektet a vállalat a kiszállító személyzet biztonságára és szakszerű munkavégzésére.
Az együttműködés
A partnerség a Just Eat stratégiáját tükrözi, amely a vállalat élelmiszeripari kínálatának diverzifikálására és bővítésére irányul. Ezzel egyidejűleg a Carrefour Italia digitális kiskereskedelmi képességei fejlesztésére, és a fogyasztók valamennyi csatornát érintő, omnichannel igényeire való összpontosításra törekszik.
Alessandra Grendele, a Carrefour Italia e-kereskedelemért, marketingért és digitális transzformációért felelős igazgatója szerint a kibővített együttműködés még egyszerűbb, rugalmasabb és kényelmesebb vásárlási élményt garantál minden fogyasztónak, aki úgy dönt, hogy a gyors és megbízható szolgáltatásra támaszkodva intézi a bevásárlást otthona kényelméből.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miért vásárolunk impulzívan, és mit jelent ez a webshopoknak?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új AI-ügynökökkel segíti a globális kereskedőket az Alibaba International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >