Bővíti együttműködését a Deliveroo a Too Good To Go-val
Az élelmiszerpazarlás ellen fellépő Too Good To Go applikációval bővíti együttműködését a Deliveroo újabb négy brit városban. A Battersea-ben indított kísérleti együttműködés sikerén felbuzdulva a kezdeményezés, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók 15 fontnyi lejáratközeli élelmiszerterméket mindössze 5 fontért megvásároljanak, immár Cambridgeben, Bristolban, Brightonban és Manchesterben is elérhetővé válik.
Az élelmiszermentő varázstáskába („Magic Bag”) frissáru – zöldség-gyümölcs, partner kereskedelmi láncoknál (így például a Morrisonsnál) megmaradt frissételek és tartós élelmiszerek kerülnek. A varázstáska az appon keresztül rendelhető és a Deliveroo HOP bármely átvevőpontján átvehető.
Sophie Truman, a Too Good To Go UK&Ireland igazgatója elmondta, „a Too Good To Go az élelmiszerhulladék mennyiségének csökkentéséről szól és e tevékenysége közben minőségi élelmiszerhez segít embereket megfizethető áron úgy, hogy azzal közben a bolygónak is jót teszünk.” Az együttműködés kapcsán hozzátette, hogy „büszkék vagyunk arra, hogy a Deliveroo csatlakozott hozzánk az élelmiszerpazarlás elleni harcban és alig várom, hogy láthassam együttműködésünk hatását az elkövetkező hetekben, hónapokban és években”.
Kapcsolódó cikkeink
AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Így harcolnak a hazai üzletláncok az élelmiszerpazarlás ellen
Sok vásárló számára még mindig nem világos, hogy a magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >