Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette ki együttműködését a Carrefour Polska a Wolttal Lengyelországban.
A szállítási szolgáltatás jelenleg egész Lengyelországban elérhető, többek között Łódźban, Krakkóban, Poznańban és Wrocławban – közölte a vállalat.
A Wolttal való együttműködés révén a kiskereskedelmi óriás igyekszik bővíteni online értékesítését, és kielégíteni a rugalmas és gyors szállítási lehetőségek iránti igényt.
A kezdeményezés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy online vásároljanak, és 35 percen belül átvehessék a rendelést.
A Carrefour Polska jelenleg 15 lengyelországi városban kínálja a szolgáltatást, amelyet a tervek szerint idővel tovább bővít.
Lehetőséget kínál ezen túl a vásárlások egy kiválasztott időpontra tervezésére is, így nagyobb kényelmet és rugalmasságot biztosítva az elfoglalt vásárlóknak.
A Carrefour célja, hogy a vásárlási élményt digitalizálja Lengyelországban, és a partnerség illik ebbe a hosszú távú stratégiába.
A vállalat arra is törekszik, hogy külső e-kereskedelmi szolgáltatókkal együttműködve bővítse online üzletágát, és a változó trendekhez és fogyasztói preferenciákhoz igazítsa kínálatát és a vásárlási lehetőségeket.
Piackutatások azt mutatják, hogy az e-kereskedelem részesedése az élelmiszeriparban dinamikusan növekszik, és a vásárlók egyre rugalmasabb és gyorsabb, az aktuális igényeiknek megfelelő szállítási lehetőségeket várnak el – jegyezte meg a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >