Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette ki együttműködését a Carrefour Polska a Wolttal Lengyelországban.
A szállítási szolgáltatás jelenleg egész Lengyelországban elérhető, többek között Łódźban, Krakkóban, Poznańban és Wrocławban – közölte a vállalat.
A Wolttal való együttműködés révén a kiskereskedelmi óriás igyekszik bővíteni online értékesítését, és kielégíteni a rugalmas és gyors szállítási lehetőségek iránti igényt.
A kezdeményezés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy online vásároljanak, és 35 percen belül átvehessék a rendelést.
A Carrefour Polska jelenleg 15 lengyelországi városban kínálja a szolgáltatást, amelyet a tervek szerint idővel tovább bővít.
Lehetőséget kínál ezen túl a vásárlások egy kiválasztott időpontra tervezésére is, így nagyobb kényelmet és rugalmasságot biztosítva az elfoglalt vásárlóknak.
A Carrefour célja, hogy a vásárlási élményt digitalizálja Lengyelországban, és a partnerség illik ebbe a hosszú távú stratégiába.
A vállalat arra is törekszik, hogy külső e-kereskedelmi szolgáltatókkal együttműködve bővítse online üzletágát, és a változó trendekhez és fogyasztói preferenciákhoz igazítsa kínálatát és a vásárlási lehetőségeket.
Piackutatások azt mutatják, hogy az e-kereskedelem részesedése az élelmiszeriparban dinamikusan növekszik, és a vásárlók egyre rugalmasabb és gyorsabb, az aktuális igényeiknek megfelelő szállítási lehetőségeket várnak el – jegyezte meg a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fejlesztésben látják a jövőt a hazai KKV-k
A cégek döntő többsége vágyik rá, és tervez a technológiai…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >