Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette ki együttműködését a Carrefour Polska a Wolttal Lengyelországban.
A szállítási szolgáltatás jelenleg egész Lengyelországban elérhető, többek között Łódźban, Krakkóban, Poznańban és Wrocławban – közölte a vállalat.
A Wolttal való együttműködés révén a kiskereskedelmi óriás igyekszik bővíteni online értékesítését, és kielégíteni a rugalmas és gyors szállítási lehetőségek iránti igényt.
A kezdeményezés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy online vásároljanak, és 35 percen belül átvehessék a rendelést.
A Carrefour Polska jelenleg 15 lengyelországi városban kínálja a szolgáltatást, amelyet a tervek szerint idővel tovább bővít.
Lehetőséget kínál ezen túl a vásárlások egy kiválasztott időpontra tervezésére is, így nagyobb kényelmet és rugalmasságot biztosítva az elfoglalt vásárlóknak.
A Carrefour célja, hogy a vásárlási élményt digitalizálja Lengyelországban, és a partnerség illik ebbe a hosszú távú stratégiába.
A vállalat arra is törekszik, hogy külső e-kereskedelmi szolgáltatókkal együttműködve bővítse online üzletágát, és a változó trendekhez és fogyasztói preferenciákhoz igazítsa kínálatát és a vásárlási lehetőségeket.
Piackutatások azt mutatják, hogy az e-kereskedelem részesedése az élelmiszeriparban dinamikusan növekszik, és a vásárlók egyre rugalmasabb és gyorsabb, az aktuális igényeiknek megfelelő szállítási lehetőségeket várnak el – jegyezte meg a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 40 ezer adag ételt mentett meg a Magyar Élelmiszerbank és a Wolt közös projektje
Már csaknem egy éve fut a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >A szobai ventilátor, a parfüm és a terhességi teszt is jól fogy a Wolton, a rendelések negyede már nem melegételekre érkezik
Egyre tudatosabbak a magyar vásárlók, ha online vásárlásról van szó:…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >