Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette ki együttműködését a Carrefour Polska a Wolttal Lengyelországban.
A szállítási szolgáltatás jelenleg egész Lengyelországban elérhető, többek között Łódźban, Krakkóban, Poznańban és Wrocławban – közölte a vállalat.
A Wolttal való együttműködés révén a kiskereskedelmi óriás igyekszik bővíteni online értékesítését, és kielégíteni a rugalmas és gyors szállítási lehetőségek iránti igényt.
A kezdeményezés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy online vásároljanak, és 35 percen belül átvehessék a rendelést.
A Carrefour Polska jelenleg 15 lengyelországi városban kínálja a szolgáltatást, amelyet a tervek szerint idővel tovább bővít.
Lehetőséget kínál ezen túl a vásárlások egy kiválasztott időpontra tervezésére is, így nagyobb kényelmet és rugalmasságot biztosítva az elfoglalt vásárlóknak.
A Carrefour célja, hogy a vásárlási élményt digitalizálja Lengyelországban, és a partnerség illik ebbe a hosszú távú stratégiába.
A vállalat arra is törekszik, hogy külső e-kereskedelmi szolgáltatókkal együttműködve bővítse online üzletágát, és a változó trendekhez és fogyasztói preferenciákhoz igazítsa kínálatát és a vásárlási lehetőségeket.
Piackutatások azt mutatják, hogy az e-kereskedelem részesedése az élelmiszeriparban dinamikusan növekszik, és a vásárlók egyre rugalmasabb és gyorsabb, az aktuális igényeiknek megfelelő szállítási lehetőségeket várnak el – jegyezte meg a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Digitális hagyományőrzés az alfa generáció jegyében
Az idei húsvétkor kiváló példát mutat számos magyar település arra,…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >