Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette ki együttműködését a Carrefour Polska a Wolttal Lengyelországban.
A szállítási szolgáltatás jelenleg egész Lengyelországban elérhető, többek között Łódźban, Krakkóban, Poznańban és Wrocławban – közölte a vállalat.
A Wolttal való együttműködés révén a kiskereskedelmi óriás igyekszik bővíteni online értékesítését, és kielégíteni a rugalmas és gyors szállítási lehetőségek iránti igényt.
A kezdeményezés lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy online vásároljanak, és 35 percen belül átvehessék a rendelést.
A Carrefour Polska jelenleg 15 lengyelországi városban kínálja a szolgáltatást, amelyet a tervek szerint idővel tovább bővít.
Lehetőséget kínál ezen túl a vásárlások egy kiválasztott időpontra tervezésére is, így nagyobb kényelmet és rugalmasságot biztosítva az elfoglalt vásárlóknak.
A Carrefour célja, hogy a vásárlási élményt digitalizálja Lengyelországban, és a partnerség illik ebbe a hosszú távú stratégiába.
A vállalat arra is törekszik, hogy külső e-kereskedelmi szolgáltatókkal együttműködve bővítse online üzletágát, és a változó trendekhez és fogyasztói preferenciákhoz igazítsa kínálatát és a vásárlási lehetőségeket.
Piackutatások azt mutatják, hogy az e-kereskedelem részesedése az élelmiszeriparban dinamikusan növekszik, és a vásárlók egyre rugalmasabb és gyorsabb, az aktuális igényeiknek megfelelő szállítási lehetőségeket várnak el – jegyezte meg a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Tovább mélyítjük az agrárkapcsolatainkat Azerbajdzsánnal
Oktatási, tudományos és állattartási kérdésekről is egyeztetett Nagy István tárcavezető,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >