Bővíti az Albert Heijn olcsó saját márkás termékkínálatát
A holland Albert Heijn újabb 100 termékkel bővítette Prijsfavorieten kampányát, amelyben megfizethető saját márkás termékeket kínál a háztartások számára. A kampányban újonnan megjelenő termékek között immár testápolási, valamint babatermékek és tisztítószerek is megtalálhatók.
A négyhetes kampány keretében az Albert Heijn minden héten 25% kedvezményt biztosít a Prijsfavorieten kampányban megtalálható termékek közül háromra. Emellett a Bonus Boksz-szal és a My Albert Heijn Premiummal további heti kedvezmények is elérhetők a vásárlók számára.
Az ah.nl applikációban a kereskedelmi lánc vásárlóival a kampányban szereplő termékeket használó receptötleteket is megoszt.
Kapcsolódó cikkeink
Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >