Bővíti az Albert Heijn olcsó saját márkás termékkínálatát
A holland Albert Heijn újabb 100 termékkel bővítette Prijsfavorieten kampányát, amelyben megfizethető saját márkás termékeket kínál a háztartások számára. A kampányban újonnan megjelenő termékek között immár testápolási, valamint babatermékek és tisztítószerek is megtalálhatók.
A négyhetes kampány keretében az Albert Heijn minden héten 25% kedvezményt biztosít a Prijsfavorieten kampányban megtalálható termékek közül háromra. Emellett a Bonus Boksz-szal és a My Albert Heijn Premiummal további heti kedvezmények is elérhetők a vásárlók számára.
Az ah.nl applikációban a kereskedelmi lánc vásárlóival a kampányban szereplő termékeket használó receptötleteket is megoszt.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >