Bővíti az Albert Heijn olcsó saját márkás termékkínálatát
A holland Albert Heijn újabb 100 termékkel bővítette Prijsfavorieten kampányát, amelyben megfizethető saját márkás termékeket kínál a háztartások számára. A kampányban újonnan megjelenő termékek között immár testápolási, valamint babatermékek és tisztítószerek is megtalálhatók.
A négyhetes kampány keretében az Albert Heijn minden héten 25% kedvezményt biztosít a Prijsfavorieten kampányban megtalálható termékek közül háromra. Emellett a Bonus Boksz-szal és a My Albert Heijn Premiummal további heti kedvezmények is elérhetők a vásárlók számára.
Az ah.nl applikációban a kereskedelmi lánc vásárlóival a kampányban szereplő termékeket használó receptötleteket is megoszt.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >