Bővíti az Albert Heijn olcsó saját márkás termékkínálatát
A holland Albert Heijn újabb 100 termékkel bővítette Prijsfavorieten kampányát, amelyben megfizethető saját márkás termékeket kínál a háztartások számára. A kampányban újonnan megjelenő termékek között immár testápolási, valamint babatermékek és tisztítószerek is megtalálhatók.
A négyhetes kampány keretében az Albert Heijn minden héten 25% kedvezményt biztosít a Prijsfavorieten kampányban megtalálható termékek közül háromra. Emellett a Bonus Boksz-szal és a My Albert Heijn Premiummal további heti kedvezmények is elérhetők a vásárlók számára.
Az ah.nl applikációban a kereskedelmi lánc vásárlóival a kampányban szereplő termékeket használó receptötleteket is megoszt.
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >