Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro gyárának bővítését, amelynek eredményeként az üzem gyártókapacitása 50%-kal nőtt. A másfél évvel ezelőtt kezdődött munkálatok beruházási összege elérte a 70 millió eurót.
Együtt a hollandiai Nijmegenben működő kutatás-fejlesztési központban telepített új, nagy sebességű töltősorokkal és egy fejlett kísérleti üzemmel a kezdeményezés célja kielégíteni a Heinz szószok iránt Európában egyre növekvő keresletet – írja az ESM Magazine.
Az Alfaro gyár ezzel a Kraft Heinz európai hálózatának egyik leghatékonyabb gyártóegységévé vált.
Stratégiai szerep és új munkahelyek
Willem Brandt, a Kraft Heinz európai és csendes-óceáni piacokért felelős elnöke szerint a bővítés kulcsszerepet játszik abban, hogy a Heinz Európa vezető szószmárkájává váljon a kiskereskedelemben és a vendéglátóiparban egyaránt. Az új technológiák és a megnövekedett gyártókapacitás lehetővé teszi, hogy a vállalat hatékonyabban reagáljon a változó gasztronómiai trendekre, köztük az egészségesebb szószok iránti igényre.
A helyi gazdaságot is támogató fejlesztés 39 új állandó munkahelyet is teremt La Rioja térségben. Az Alfaro üzemben számos Heinz szósz készül az európai és spanyol piac számára, emellett évente mintegy 25000 tonna paradicsomot dolgoznak fel itt a Kraft Heinz Orlando márkájához.
Pénzügyi kihívások
Bár a vállalat folytatja növekedési tervei megvalósítását, a Kraft Heinz nemrégiben mérsékelte éves nyereség-előrejelzését, miután negyedéves eladásai elmaradtak a várakozásoktól. A csomagolt élelmiszerek – például a Lunchables és a húskészítmények – iránti kereslet az áremelések következtében visszaesett.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >