Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro gyárának bővítését, amelynek eredményeként az üzem gyártókapacitása 50%-kal nőtt. A másfél évvel ezelőtt kezdődött munkálatok beruházási összege elérte a 70 millió eurót.
Együtt a hollandiai Nijmegenben működő kutatás-fejlesztési központban telepített új, nagy sebességű töltősorokkal és egy fejlett kísérleti üzemmel a kezdeményezés célja kielégíteni a Heinz szószok iránt Európában egyre növekvő keresletet – írja az ESM Magazine.
Az Alfaro gyár ezzel a Kraft Heinz európai hálózatának egyik leghatékonyabb gyártóegységévé vált.
Stratégiai szerep és új munkahelyek
Willem Brandt, a Kraft Heinz európai és csendes-óceáni piacokért felelős elnöke szerint a bővítés kulcsszerepet játszik abban, hogy a Heinz Európa vezető szószmárkájává váljon a kiskereskedelemben és a vendéglátóiparban egyaránt. Az új technológiák és a megnövekedett gyártókapacitás lehetővé teszi, hogy a vállalat hatékonyabban reagáljon a változó gasztronómiai trendekre, köztük az egészségesebb szószok iránti igényre.
A helyi gazdaságot is támogató fejlesztés 39 új állandó munkahelyet is teremt La Rioja térségben. Az Alfaro üzemben számos Heinz szósz készül az európai és spanyol piac számára, emellett évente mintegy 25000 tonna paradicsomot dolgoznak fel itt a Kraft Heinz Orlando márkájához.
Pénzügyi kihívások
Bár a vállalat folytatja növekedési tervei megvalósítását, a Kraft Heinz nemrégiben mérsékelte éves nyereség-előrejelzését, miután negyedéves eladásai elmaradtak a várakozásoktól. A csomagolt élelmiszerek – például a Lunchables és a húskészítmények – iránti kereslet az áremelések következtében visszaesett.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >