Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro gyárának bővítését, amelynek eredményeként az üzem gyártókapacitása 50%-kal nőtt. A másfél évvel ezelőtt kezdődött munkálatok beruházási összege elérte a 70 millió eurót.
Együtt a hollandiai Nijmegenben működő kutatás-fejlesztési központban telepített új, nagy sebességű töltősorokkal és egy fejlett kísérleti üzemmel a kezdeményezés célja kielégíteni a Heinz szószok iránt Európában egyre növekvő keresletet – írja az ESM Magazine.
Az Alfaro gyár ezzel a Kraft Heinz európai hálózatának egyik leghatékonyabb gyártóegységévé vált.
Stratégiai szerep és új munkahelyek
Willem Brandt, a Kraft Heinz európai és csendes-óceáni piacokért felelős elnöke szerint a bővítés kulcsszerepet játszik abban, hogy a Heinz Európa vezető szószmárkájává váljon a kiskereskedelemben és a vendéglátóiparban egyaránt. Az új technológiák és a megnövekedett gyártókapacitás lehetővé teszi, hogy a vállalat hatékonyabban reagáljon a változó gasztronómiai trendekre, köztük az egészségesebb szószok iránti igényre.
A helyi gazdaságot is támogató fejlesztés 39 új állandó munkahelyet is teremt La Rioja térségben. Az Alfaro üzemben számos Heinz szósz készül az európai és spanyol piac számára, emellett évente mintegy 25000 tonna paradicsomot dolgoznak fel itt a Kraft Heinz Orlando márkájához.
Pénzügyi kihívások
Bár a vállalat folytatja növekedési tervei megvalósítását, a Kraft Heinz nemrégiben mérsékelte éves nyereség-előrejelzését, miután negyedéves eladásai elmaradtak a várakozásoktól. A csomagolt élelmiszerek – például a Lunchables és a húskészítmények – iránti kereslet az áremelések következtében visszaesett.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >