Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro gyárának bővítését, amelynek eredményeként az üzem gyártókapacitása 50%-kal nőtt. A másfél évvel ezelőtt kezdődött munkálatok beruházási összege elérte a 70 millió eurót.
Együtt a hollandiai Nijmegenben működő kutatás-fejlesztési központban telepített új, nagy sebességű töltősorokkal és egy fejlett kísérleti üzemmel a kezdeményezés célja kielégíteni a Heinz szószok iránt Európában egyre növekvő keresletet – írja az ESM Magazine.
Az Alfaro gyár ezzel a Kraft Heinz európai hálózatának egyik leghatékonyabb gyártóegységévé vált.
Stratégiai szerep és új munkahelyek
Willem Brandt, a Kraft Heinz európai és csendes-óceáni piacokért felelős elnöke szerint a bővítés kulcsszerepet játszik abban, hogy a Heinz Európa vezető szószmárkájává váljon a kiskereskedelemben és a vendéglátóiparban egyaránt. Az új technológiák és a megnövekedett gyártókapacitás lehetővé teszi, hogy a vállalat hatékonyabban reagáljon a változó gasztronómiai trendekre, köztük az egészségesebb szószok iránti igényre.
A helyi gazdaságot is támogató fejlesztés 39 új állandó munkahelyet is teremt La Rioja térségben. Az Alfaro üzemben számos Heinz szósz készül az európai és spanyol piac számára, emellett évente mintegy 25000 tonna paradicsomot dolgoznak fel itt a Kraft Heinz Orlando márkájához.
Pénzügyi kihívások
Bár a vállalat folytatja növekedési tervei megvalósítását, a Kraft Heinz nemrégiben mérsékelte éves nyereség-előrejelzését, miután negyedéves eladásai elmaradtak a várakozásoktól. A csomagolt élelmiszerek – például a Lunchables és a húskészítmények – iránti kereslet az áremelések következtében visszaesett.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >A globális kihívások ellenére 2025-ben is a kitörési pontokat keresik a kkv-k
A 2025-ös gazdasági előrejelzések szerint a vállalkozásoknak számos kihívással kell…
Tovább olvasom >