Bővítette a csomagfeldolgozási területeit a Magyar Posta
A Magyar Posta összesen 5500 négyzetméterrel bővítette újabb két vidéki logisztikai feldolgozási területét, hogy megfeleljen a folyamatosan bővülő csomagküldési igényeknek – közölte a posta az MTI-vel.
A kedden átadott nyíregyházi és füzesabonyi bővítést megelőzően hat logisztikai telephelyen biztosítottak nagyobb területet a csomagfeldolgozáshoz.
Várakozásaik szerint az idei karácsonyi szezonban 15 százalékkal lesz több az árutartalmú küldemény, mint tavaly – tették hozzá.
A Magyar Posta a szállítási és átfutási idők alapján azt javasolja, hogy a karácsonyi csomagokat a postákon december 19-éig adják fel az ügyfelek.
A közleményben felidézték, hogy a GKI Digital Magyar Postának készített felmérése szerint évről-évre nő mind a külföldi, mind a belföldi internetes vásárlások mennyisége. Jelenleg mintegy 3,2 millió magyar vásárol legalább egyszer online évente.
A posta tapasztalatai szerint kis mértékben, és elsősorban a nagyvárosokban élők esetében csökken a háznál kézbesítést igénylők aránya, helyette a rugalmasabb fixponti átvételt preferálják.
Számos webáruház decemberben már közzéteszi honlapján, hogy meddig garantálja a karácsony előtti kiszállítást, érdemes ennek figyelembe vételével dönteni a vásárlásról – figyelmeztet a posta a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Cseh és román befektetők veszik át az uralmat a magyar e-kereskedelmi piacon
A magyar családi tulajdonból indult Foxpost csomagautomata hálózat értékesítése jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >