Bővítené sajátmárkás termékkínálatát a Metro
A cash&carry lánc jelenleg 24 márkanév alatt mintegy 800 saját terméket árul. A kereskedelmi márkák 7 százalékkal részesülnek a forgalomból. A cég tervei szerint másfél éven belül a részesedés eléri a 10 százalékot és azt követően is tovább nő.
Emiliyan Abadjiev, a cég
kelet-európai és bolgár üzleteiért
felelős vezetője a napokban úgy nyilatkozott, hogy a cég
csaknem befejezte a terjeszkedést Bulgáriában,
az ország legfontosabb városaiban működő 11
áruház már képes ellátni a
közönséget, de fontolgatják további
2-4 új egység megnyitását.
A régiós vezető azt is
bejelentette, hogy a Metro az Aro üzletek átnevezését
tervezi, hogy a vevők a bolt nevéből ne csak az olcsó
Aro termékekre asszociáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >