Bővítené sajátmárkás termékkínálatát a Metro
A cash&carry lánc jelenleg 24 márkanév alatt mintegy 800 saját terméket árul. A kereskedelmi márkák 7 százalékkal részesülnek a forgalomból. A cég tervei szerint másfél éven belül a részesedés eléri a 10 százalékot és azt követően is tovább nő.
Emiliyan Abadjiev, a cég
kelet-európai és bolgár üzleteiért
felelős vezetője a napokban úgy nyilatkozott, hogy a cég
csaknem befejezte a terjeszkedést Bulgáriában,
az ország legfontosabb városaiban működő 11
áruház már képes ellátni a
közönséget, de fontolgatják további
2-4 új egység megnyitását.
A régiós vezető azt is
bejelentette, hogy a Metro az Aro üzletek átnevezését
tervezi, hogy a vevők a bolt nevéből ne csak az olcsó
Aro termékekre asszociáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >