Bővítené sajátmárkás termékkínálatát a Metro
A cash&carry lánc jelenleg 24 márkanév alatt mintegy 800 saját terméket árul. A kereskedelmi márkák 7 százalékkal részesülnek a forgalomból. A cég tervei szerint másfél éven belül a részesedés eléri a 10 százalékot és azt követően is tovább nő.
Emiliyan Abadjiev, a cég
kelet-európai és bolgár üzleteiért
felelős vezetője a napokban úgy nyilatkozott, hogy a cég
csaknem befejezte a terjeszkedést Bulgáriában,
az ország legfontosabb városaiban működő 11
áruház már képes ellátni a
közönséget, de fontolgatják további
2-4 új egység megnyitását.
A régiós vezető azt is
bejelentette, hogy a Metro az Aro üzletek átnevezését
tervezi, hogy a vevők a bolt nevéből ne csak az olcsó
Aro termékekre asszociáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >