Bővítené sajátmárkás termékkínálatát a Metro
A cash&carry lánc jelenleg 24 márkanév alatt mintegy 800 saját terméket árul. A kereskedelmi márkák 7 százalékkal részesülnek a forgalomból. A cég tervei szerint másfél éven belül a részesedés eléri a 10 százalékot és azt követően is tovább nő.
Emiliyan Abadjiev, a cég
kelet-európai és bolgár üzleteiért
felelős vezetője a napokban úgy nyilatkozott, hogy a cég
csaknem befejezte a terjeszkedést Bulgáriában,
az ország legfontosabb városaiban működő 11
áruház már képes ellátni a
közönséget, de fontolgatják további
2-4 új egység megnyitását.
A régiós vezető azt is
bejelentette, hogy a Metro az Aro üzletek átnevezését
tervezi, hogy a vevők a bolt nevéből ne csak az olcsó
Aro termékekre asszociáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >