Bővítené sajátmárkás termékkínálatát a Metro
A cash&carry lánc jelenleg 24 márkanév alatt mintegy 800 saját terméket árul. A kereskedelmi márkák 7 százalékkal részesülnek a forgalomból. A cég tervei szerint másfél éven belül a részesedés eléri a 10 százalékot és azt követően is tovább nő.
Emiliyan Abadjiev, a cég
kelet-európai és bolgár üzleteiért
felelős vezetője a napokban úgy nyilatkozott, hogy a cég
csaknem befejezte a terjeszkedést Bulgáriában,
az ország legfontosabb városaiban működő 11
áruház már képes ellátni a
közönséget, de fontolgatják további
2-4 új egység megnyitását.
A régiós vezető azt is
bejelentette, hogy a Metro az Aro üzletek átnevezését
tervezi, hogy a vevők a bolt nevéből ne csak az olcsó
Aro termékekre asszociáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >