Bővítené portfolióját a növényi alapú szektorban befektető Ahimsa Companies
Az amerikai befektető nemrégiben vásárolta fel a Wicked Kitchen növényi alapú készételeket gyártó vállalatot.
Az amerikai Ahimsa Companies, mely növényi alapú márkákba fektet be, több márkával is tárgyalásokat folytat portfoliójának bővítése érdekében.
Az Ahimsa Companies az Egyesült Államokban alakult befektetői csoport, amelynek célja az országban működő növényi alapú élelmiszeripari vállalkozások támogatása és fejlesztése.
A befektetők első, június elején bejelentett ügylete a Wicked Kitchen megvásárlása volt, amely az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban forgalmazt növényi alapú élelmiszereket és készételeket.
Matt Tullman, az Ahimsa Companies egyik befektetője és vezérigazgatója elmondta, hogy a befektető legalább fél tucat márkát vizsgál, amelyek mindegyike az Egyesült Államokbeli illetőségű és ott is értékesíti termékeit.
A növényi alapú termékek – különösen a húsalternatívák – iránti kereslet számos piacon megcsappant, nem kevésbé az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, amely két országot az elmúlt években az ágazat fejlődésének élvonalába soroltak.
A beszállítókra nehezedő nyomás miatt az Atlanti-óceán mindkét partján számos vállalkozás került a csőd szélére és kötött olyan megállapodásokat, melyekkel nehéz helyzetben lévő eszközöket vásároltak ki a csődeljárásból.
Az Ahimsa Companies egy ohiói, növényi alapú termékeket gyártó üzemet is felvásárolt.
A telephely meg nem nevezett ügyfelek számára gyárt saját márkás termékeket, és átveszi a Wicked Kitchen gyártásának egy részét, mondta Tullman.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >