Bővítené portfolióját a növényi alapú szektorban befektető Ahimsa Companies
Az amerikai befektető nemrégiben vásárolta fel a Wicked Kitchen növényi alapú készételeket gyártó vállalatot.
Az amerikai Ahimsa Companies, mely növényi alapú márkákba fektet be, több márkával is tárgyalásokat folytat portfoliójának bővítése érdekében.
Az Ahimsa Companies az Egyesült Államokban alakult befektetői csoport, amelynek célja az országban működő növényi alapú élelmiszeripari vállalkozások támogatása és fejlesztése.
A befektetők első, június elején bejelentett ügylete a Wicked Kitchen megvásárlása volt, amely az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban forgalmazt növényi alapú élelmiszereket és készételeket.
Matt Tullman, az Ahimsa Companies egyik befektetője és vezérigazgatója elmondta, hogy a befektető legalább fél tucat márkát vizsgál, amelyek mindegyike az Egyesült Államokbeli illetőségű és ott is értékesíti termékeit.
A növényi alapú termékek – különösen a húsalternatívák – iránti kereslet számos piacon megcsappant, nem kevésbé az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, amely két országot az elmúlt években az ágazat fejlődésének élvonalába soroltak.
A beszállítókra nehezedő nyomás miatt az Atlanti-óceán mindkét partján számos vállalkozás került a csőd szélére és kötött olyan megállapodásokat, melyekkel nehéz helyzetben lévő eszközöket vásároltak ki a csődeljárásból.
Az Ahimsa Companies egy ohiói, növényi alapú termékeket gyártó üzemet is felvásárolt.
A telephely meg nem nevezett ügyfelek számára gyárt saját márkás termékeket, és átveszi a Wicked Kitchen gyártásának egy részét, mondta Tullman.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >