Bővítené portfolióját a növényi alapú szektorban befektető Ahimsa Companies
Az amerikai befektető nemrégiben vásárolta fel a Wicked Kitchen növényi alapú készételeket gyártó vállalatot.
Az amerikai Ahimsa Companies, mely növényi alapú márkákba fektet be, több márkával is tárgyalásokat folytat portfoliójának bővítése érdekében.
Az Ahimsa Companies az Egyesült Államokban alakult befektetői csoport, amelynek célja az országban működő növényi alapú élelmiszeripari vállalkozások támogatása és fejlesztése.
A befektetők első, június elején bejelentett ügylete a Wicked Kitchen megvásárlása volt, amely az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban forgalmazt növényi alapú élelmiszereket és készételeket.
Matt Tullman, az Ahimsa Companies egyik befektetője és vezérigazgatója elmondta, hogy a befektető legalább fél tucat márkát vizsgál, amelyek mindegyike az Egyesült Államokbeli illetőségű és ott is értékesíti termékeit.
A növényi alapú termékek – különösen a húsalternatívák – iránti kereslet számos piacon megcsappant, nem kevésbé az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, amely két országot az elmúlt években az ágazat fejlődésének élvonalába soroltak.
A beszállítókra nehezedő nyomás miatt az Atlanti-óceán mindkét partján számos vállalkozás került a csőd szélére és kötött olyan megállapodásokat, melyekkel nehéz helyzetben lévő eszközöket vásároltak ki a csődeljárásból.
Az Ahimsa Companies egy ohiói, növényi alapú termékeket gyártó üzemet is felvásárolt.
A telephely meg nem nevezett ügyfelek számára gyárt saját márkás termékeket, és átveszi a Wicked Kitchen gyártásának egy részét, mondta Tullman.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >USA: a fogyasztók szerint az Aldi kínálja a legjobb ár-érték arányt
Az Egyesült Államokban gyorsan terjeszkedő Aldi az Ernst & Young…
Tovább olvasom >Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átlag alatti a magyaroknál a mesterséges intelligencia használata a munkában
A magyar munkavállalók a globális átlagnál ritkábban alkalmazzák a mesterséges…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >