Bővítené portfolióját a növényi alapú szektorban befektető Ahimsa Companies
Az amerikai befektető nemrégiben vásárolta fel a Wicked Kitchen növényi alapú készételeket gyártó vállalatot.
Az amerikai Ahimsa Companies, mely növényi alapú márkákba fektet be, több márkával is tárgyalásokat folytat portfoliójának bővítése érdekében.
Az Ahimsa Companies az Egyesült Államokban alakult befektetői csoport, amelynek célja az országban működő növényi alapú élelmiszeripari vállalkozások támogatása és fejlesztése.
A befektetők első, június elején bejelentett ügylete a Wicked Kitchen megvásárlása volt, amely az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban forgalmazt növényi alapú élelmiszereket és készételeket.
Matt Tullman, az Ahimsa Companies egyik befektetője és vezérigazgatója elmondta, hogy a befektető legalább fél tucat márkát vizsgál, amelyek mindegyike az Egyesült Államokbeli illetőségű és ott is értékesíti termékeit.
A növényi alapú termékek – különösen a húsalternatívák – iránti kereslet számos piacon megcsappant, nem kevésbé az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, amely két országot az elmúlt években az ágazat fejlődésének élvonalába soroltak.
A beszállítókra nehezedő nyomás miatt az Atlanti-óceán mindkét partján számos vállalkozás került a csőd szélére és kötött olyan megállapodásokat, melyekkel nehéz helyzetben lévő eszközöket vásároltak ki a csődeljárásból.
Az Ahimsa Companies egy ohiói, növényi alapú termékeket gyártó üzemet is felvásárolt.
A telephely meg nem nevezett ügyfelek számára gyárt saját márkás termékeket, és átveszi a Wicked Kitchen gyártásának egy részét, mondta Tullman.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >