Bővít az ásványvízgyártó
Mintegy 400 millió forint európai uniós támogatásból két csarnokkal és új, innovatív eszközökkel bővíti ásványvízgyártó kapacitását a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – idézi a cég ügyvezető igazgatóját az origo.
Schiszler Péter elmondta: a Soltvadkert határában lévő telephelyüket a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) támogatásának, valamint az Európai Regionális és Fejlesztési Alap társfinanszírozásának köszönhetően bővíthetik.
A várhatóan október végéig tartó beruházás során két ásványvízgyártó csarnokot:
egy csomagoló és osztályozó, valamint egy előkészítő és töltőcsarnokot építenek meg. Ezzel egyidejűleg az épületeket teljes gyártósorral is felszerelik, köztük: töltőgépsorral, valamint palackozó és zsugorfóliázó gépekkel.
A villamosenergia-felhasználás költséghatékonyságának javítása érdekében 50 kilowatt teljesítményű napelemes rendszert is kiépítenek, ezzel is hozzájárulva a fenntartható fejlődéshez és a megújuló energiák hasznosításához. Az ügyvezető kiemelte: a vállalkozás eddig nem rendelkezett Ipar 4.0 rendszernek megfeleltethető megoldásokkal, a projekt keretében azonban lehetővé válik gyártási folyamataik digitalizálása.
A munkahelyteremtés mellett a beruházás eredményeként a cég termelési kapacitása tervezetten 30 százalékkal bővül.
A nyilvános cégadatok szerint a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. értékesítésből származó nettó árbevétele 2017-ben 3,5 milliárd forint, míg az előző üzleti évben mintegy 3,3 milliárd forint volt. A cég árbevétele szinte teljes egészében belföldi értékesítésből származott. A vállalat adózott eredménye 2017-ben közel 93 millió forint, míg 2016-ban mintegy 117 millió forint volt. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >