Bővít az ásványvízgyártó
Mintegy 400 millió forint európai uniós támogatásból két csarnokkal és új, innovatív eszközökkel bővíti ásványvízgyártó kapacitását a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – idézi a cég ügyvezető igazgatóját az origo.
Schiszler Péter elmondta: a Soltvadkert határában lévő telephelyüket a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) támogatásának, valamint az Európai Regionális és Fejlesztési Alap társfinanszírozásának köszönhetően bővíthetik.
A várhatóan október végéig tartó beruházás során két ásványvízgyártó csarnokot:
egy csomagoló és osztályozó, valamint egy előkészítő és töltőcsarnokot építenek meg. Ezzel egyidejűleg az épületeket teljes gyártósorral is felszerelik, köztük: töltőgépsorral, valamint palackozó és zsugorfóliázó gépekkel.
A villamosenergia-felhasználás költséghatékonyságának javítása érdekében 50 kilowatt teljesítményű napelemes rendszert is kiépítenek, ezzel is hozzájárulva a fenntartható fejlődéshez és a megújuló energiák hasznosításához. Az ügyvezető kiemelte: a vállalkozás eddig nem rendelkezett Ipar 4.0 rendszernek megfeleltethető megoldásokkal, a projekt keretében azonban lehetővé válik gyártási folyamataik digitalizálása.
A munkahelyteremtés mellett a beruházás eredményeként a cég termelési kapacitása tervezetten 30 százalékkal bővül.
A nyilvános cégadatok szerint a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. értékesítésből származó nettó árbevétele 2017-ben 3,5 milliárd forint, míg az előző üzleti évben mintegy 3,3 milliárd forint volt. A cég árbevétele szinte teljes egészében belföldi értékesítésből származott. A vállalat adózott eredménye 2017-ben közel 93 millió forint, míg 2016-ban mintegy 117 millió forint volt. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: újabb 5 milliárd forint támogatás feldolgozó üzemek fejlesztésére
Az Agrárminisztérium elkötelezett a hazai, minőségi élelmiszert előállító vállalkozások segítése…
Tovább olvasom >Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >