Bővít a nápolyigyártó
Új gyártóüzemmel bővíti kapacitását az Urbán és Urbán Kft. a Nógrád megyei Rétságon; az új nápolyigyártó és -csomagoló technológiával tíz tonnával növelik a jelenlegi 22 tonnás napi kapacitást – közölte a cég kedden az MTI-vel.
A fejlesztéshez 432,3 millió forintot nyert el a társaság a gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (ginop) pályázatán a Széchenyi 2020 Program keretében.
A magyar tulajdonú Urbán és Urbán Kft. 2014-ben 2 milliárd forint felett fejlesztette rétsági ipari parkban működő telephelyét. A gyors piaci növekedésnek köszönhetően a cég az új üzem kapacitásait rövid időn belül lekötötte, és újabb bővítés vált szükségessé.
Az 50 százalékos intenzitású ginop pályázati támogatásból új nápolyigyártó és -csomagoló technológiát szereztek be, és új üzemegységet alakítottak ki egy korábban kihasználatlan csarnokban. A cég tájékoztatása szerint az új csomagolási technológia már kifejezetten az exportpiacot célozza azzal, hogy helytakarékos módon tömbcsomagolást végez.
A kekszeket, ostyákat, sajtos tallérokat és mézes puszedliket gyártó dunakeszi székhelyű társaság 1994-ben alakult családi vállalkozásként. Nyilvánosan hozzáférhető 2016. évi adatok szerint az 54 embert foglalkoztató kft 6 milliárd forintos nettó árbevételében 531 millió forintnyi volt az export, amely egyharmaddal meghaladja az előző évit. A 2017-es üzleti évben 5 százalékos mértékű értékesítés-növekedéssel számolnak.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: újabb 5 milliárd forint támogatás feldolgozó üzemek fejlesztésére
Az Agrárminisztérium elkötelezett a hazai, minőségi élelmiszert előállító vállalkozások segítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >