Bővít a Bónusz Brigád
2015. első 6 hónapjában kb. 50%-kal növelte forgalmát az egy évvel ezelőttihez képest a Bónusz Brigád – írja a Világgazdaság Online.
A Bónusz Brigád részesedése 90 százalék körüli a közösségi vásárlás piacán – mondta el a Világgazdaságnak Kaprinay Zoltán, a társaság társalapítója és vezetője. Nőtt az értékesítők száma, ősszel pedig egy új közösségi szolgáltatást is elindul. A vállalat értékesítésének felét adják a különböző kedvezményes szolgáltatások, míg az utazási ajánlatok, valamint a termékek egyaránt 25-25 százalékos részt képviselnek.
A társaság átszervezte a termékek átadását, belvárosi boltjukat egy lényegesen nagyobbra cserélték, amely egyben raktárként is szolgál. A megvásárolt termékeket nemcsak a Brigád Boltban lehet átvenni, kiszállítást, utánvétet, de GLS csomagpontos vagy pick pack pontos átvételi lehetőséget is kínálnak.
Az év második felére vonatkozó tervek kapcsán Kaprinay Zoltán közölte, hogy több fejlesztéssel készülnek az oldalon. Emellett a tervekben szerepel egy új portál elindítása. Ez szintén közösségi szolgáltatást kínál majd, de nem vásárlás lesz a profil. „Már az indulásnál azt a célt fogalmaztuk meg, hogy egy meghatározó internetes céget építünk. Az ősszel induló új oldal lesz a következő mérföldkő. A portált szintén a Skoopy Kft. működteti majd, de teljesen önálló brand alatt futó új szolgáltatás lesz” – mondta el az újdonság kapcsán Kaprinay Zoltán. (Kalocsai Zoltán, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >Átszervezi Tegut leányvállalatát a svájci Migros Zürich
Átfogó átszervezést tervez végrehajtani német leányvállalatánál, a Tegutnál a svájci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >