Bővít a Bónusz Brigád
2015. első 6 hónapjában kb. 50%-kal növelte forgalmát az egy évvel ezelőttihez képest a Bónusz Brigád – írja a Világgazdaság Online.
A Bónusz Brigád részesedése 90 százalék körüli a közösségi vásárlás piacán – mondta el a Világgazdaságnak Kaprinay Zoltán, a társaság társalapítója és vezetője. Nőtt az értékesítők száma, ősszel pedig egy új közösségi szolgáltatást is elindul. A vállalat értékesítésének felét adják a különböző kedvezményes szolgáltatások, míg az utazási ajánlatok, valamint a termékek egyaránt 25-25 százalékos részt képviselnek.
A társaság átszervezte a termékek átadását, belvárosi boltjukat egy lényegesen nagyobbra cserélték, amely egyben raktárként is szolgál. A megvásárolt termékeket nemcsak a Brigád Boltban lehet átvenni, kiszállítást, utánvétet, de GLS csomagpontos vagy pick pack pontos átvételi lehetőséget is kínálnak.
Az év második felére vonatkozó tervek kapcsán Kaprinay Zoltán közölte, hogy több fejlesztéssel készülnek az oldalon. Emellett a tervekben szerepel egy új portál elindítása. Ez szintén közösségi szolgáltatást kínál majd, de nem vásárlás lesz a profil. „Már az indulásnál azt a célt fogalmaztuk meg, hogy egy meghatározó internetes céget építünk. Az ősszel induló új oldal lesz a következő mérföldkő. A portált szintén a Skoopy Kft. működteti majd, de teljesen önálló brand alatt futó új szolgáltatás lesz” – mondta el az újdonság kapcsán Kaprinay Zoltán. (Kalocsai Zoltán, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi Tegut leányvállalatát a svájci Migros Zürich
Átfogó átszervezést tervez végrehajtani német leányvállalatánál, a Tegutnál a svájci…
Tovább olvasom >150 munkahelyet szüntet meg Migros Supermarket AG üzletmenetének racionalizálása során
A Migros Supermarket AG, a Migros szupermarket üzletága, 2024. július…
Tovább olvasom >Franciaországi kekszgyárat zár be a Mondelez
Az édességipari óriás közlése szerint 2026 közepéig az üzemben 61…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >