Borvásár: ÍZEK és BOROK 2011
Nagyon is józan megfontolások késztették a HUNGEXPO szervezőit, hogy új marketing fórummal rázzák fel a borpiacot. Az időpont november 18-20., a helyszín a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont. A terv: a borászok, a termelők – pincészetek, nagyságra, forgalmi adatokra való tekintet nélkül – és a kereskedők, valamint a nagyközönség egy, nagy nyüzsgő tömeggé kovácsolása három napon keresztül. Ez lesz az ÍZEK és BOROK 2011.
Az újbor ideje ezúttal új kiállítást is hoz, s a kettő egybeesése nem véletlen, hiszen mire kéne várni a pincészeteknek, ha már kész az eladásra szánt nedű?! A régi készletekről nem is beszélve! Azt is jó eladni, néha arra kell inkább hagyatkozni, hiszen vannak rosszabb évjáratok, például 2010 is ilyen volt, s kevés az újbor.
A november 11-i Márton napra készen áll a pincemester, s erre az időpontra kiállítást szervezni okos dolognak tűnik, hiszen sokan szeretnék másokkal is megismertetni boraikat. Az ismeretségből pedig üzlet születhet. Erre kínál kitűnő alkalmat a HUNGEXPO új kiállítása: bemutatásra, ismerkedésre és az üzletre.
A decemberi ünnepek előtt minden kereskedelmi lánc, minden vendéglátós számára a legjobbkor jön egy nagy bevásárlási lehetőség, egy meggyőző piac, amelyen érdemes és lehet is válogatni a legjobb ajánlatok között.
A termelők és forgalmazók, a borrégiók képviselői boraikkal együtt a fővárosba jönnek, és itt biztosan számíthatnak a nagykereskedők és a nagyközönség érdeklődésére! Ma egyre több a borpiacon a tudatos vásárló. Sokan képesek nagy utat megtenni egy pincészet boraiért. Nos, ez a kiállítás mindenkinek megkönnyíti a vásárlást, közelebb hozza az eladót a vevőkhöz. Hozzá még a választást is megkönnyíti, hiszen avatott sommelier-ek társaságában ülhet a közönség egy-egy pohár kóstoló mellé.
A borvásáron vendég lesz a konyhaművészet: a kiállítás színpadán és standjain sztárséfek főznek sztáros módra, külföldi vendégek külföldi módra, hagyománytisztelők hagyományosan. Az étlapon persze ezúttal a „borkorcsolya kategória” lesz a főmenü, de mellékesen biztosan lesz jó néhány különlegesség, kóstoló a kiváló magyar élelmiszerekből, az amerikai luxuséttermek konyháit meghódító mangalica költeményekből, libamájból és egyéb finomságokból.
A kiállításra egész Európa borászai – és tegyük hozzá – borvásárlói hivatalosak, de távolabbi vendégekre is lehet számítani. A magyar kiállítók között a nagyobb cégek mellett számítanak a kistermelőkre és a kisvállalkozói réteghez tartozó pincészetekre is.
Egy-egy pohár bort legalább húszezren megisznak majd itt a három nap alatt. Nem túlzás ezt jósolni, hiszen az ÍZEK és BOROK mellett a HÓ-SHOW tart majd nyitva. Valószínű, hogy a téli sportok szerelmesei sem mennek el szó nélkül az őszi pincék kínálatát felvonultató borászati kiállítás mellett, s ha már bemennek…
A szervezők optimisták, a kiállítást hagyományteremtő szándékkal indítják, és bíznak abban, hogy a következő években az IZEK ÉS BOROK a hazai gasztronómia, a bormarketing, egy testes, jóízű, árnyalatokban gazdag rendezvénye lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >