Borválogatással népszerűsítik a magyar borokat

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 07. 04. 11:36

„Elit borszalon” létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.

vorosbor

Közölte, az „elit borszalon” válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.
Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.
Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban – különösen Lengyelországban – borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow – tette hozzá. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink