Borválogatással népszerűsítik a magyar borokat
„Elit borszalon” létrehozásával, borválogatással népszerűsíti a magyar borokat Magyarországon és külföldön a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) – mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Közölte, az „elit borszalon” válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket.
Kiemelte: mivel idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.
Hangsúlyozta, a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban – különösen Lengyelországban – borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow – tette hozzá. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Aldi és a Lidl bordeaux-i diszkontborait két sommelier tesztelte
Az Aldi és a Lidl mindig is híresek voltak kiváló…
Tovább olvasom >MTÜ: a legtöbb belföldi turista Pest vármegyéből indult útnak tavaly
A vidéki szálláshelyeken több mint 19 millió vendégéjszakát töltöttek el…
Tovább olvasom >MTÜ: a legtöbb belföldi turista Pest vármegyéből indult útnak tavaly
A vidéki szálláshelyeken több mint 19 millió vendégéjszakát töltöttek el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
A „MEDITERRÁN COMBO” kampány tovább bővíti magyarországi jelenlétét a fogyasztói…
Tovább olvasom >Bocuse d’Or – Bemutatkozott az idei magyar csapat
Kelemen Roland séf mellett Fodor Noel commis, Szabó László coach…
Tovább olvasom >Ismét kinyitott a Jövő Áruháza!
A SIRHA Budapest 2024 kiállításon ismét megnyitott a Trade magazin…
Tovább olvasom >